واکنش پیشکسوت پرسپولیس به ماندن طارمی و یارگیری سرخپوشان

رحمان رضایی، پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: تیم ملی بسیار عالی کار کرده و بچه ها مستحق چنین صعود خوب و مقتدرانه ای بودند و جای هیچ بحثی هم وجود ندارد. در مجموع اگر نحوه راه یابی تیم ملی به جام جهانی را آنالیز کنیم، تیم بدون گل خورده به روسیه راه یافته و این برای فوتبال ما یک موفقیت خوب است. در تاریخ قید نمی شود ایران با یک گل یا سه گل پیروز شد اما صعود با اقتدار و بدون گل خورده در تاریخ ثبت خواهد شد.

مدافع اسبق تیم پروجا ایتالیا درباره صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی افزود: به نظر من وقتش رسیده از گروه مان در جام جهانی صعود کنیم. هم کی روش تجربه حضور در چهار جام جهانی را دارد و هم خود ما در چند جام جهانی از جمله دوره گذشته حضور داشتیم و تجارب ارزنده ای به دست آوردیم که همه این فاکتورها در کنار توانایی تاکتیکی و تکنیکی تیم ملی ما را به آینده امید وار می کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا  و ماندن طارمی در جمع سرخ پوشان اظهار داشت: فکر می کنم هواداران بابت ماندن مهدی طارمی خوشحال باشند. پرسپولیس در فصل یارگیری عملکرد بسیار خوبی داشته و برانکو به خوبی نقاط ضعف خود را پوشش داده است و قطعا فکر می کنم سرخپوشان از فصل قبل قدرتمندتر شده باشند. در آسیا هم حضور پرسپولیس در جمع 8تیم برتر اتفاق خوبی است و شک نکنید بچه ها با تمرکز می توانند از سد الاهلی عبور کنند و به جمع چهار تیم برتر قاره کهن برسند.

مربی فصل گذشته تراکتور سازی درباره پیشنهادات مربیگری اش در فصل جاری تصریح کرد: شرایط من به گونه ای است که واقعا نمی توانم در شهرستان کار کنم و کار برایم خیلی سخت است. تهران برای من یک اولویت است.

او در پاسخ  به این سوال که اگر از یک تیم لیگ یکی در تهران پیشنهاد داشته باشد، آن را به تیم لیگ برتری در شهرستان ترجیح می دهد؟ افزود: بله البته بستگی به تیم هم دارد اما با توجه به شرایطم در حال حاضر نمی توانم در شهرستان کار کنم.

مدافع سابق تیم مسینا درباره دربی سرخابی ها آلمان عنوان کرد: معتقدم زمان دربی آلمان مناسب نیست چون تیم ها در مرحله بدنسازی هستند و حساسیت بازی شاید باعث شود برخی بازیکنان مصدوم شود که این اصلا اتفاق خوبی نیست.

رحمان رضایی در پایان خاطرنشان کرد: باید به قرعه کشی لیگ احترام گذاشت اما با توجه به برگزاری دربی در هفته دهم امکان دارد تیم ها محروم و مصدوم داشته باشند. به هر حال این قرعه را نمی توان کاری کرد اما درباره بازی دوستانه در آلمان باید بگویم یکی از ضعف های فوتبال ما عدم برگزاری تورنمنت چند جانبه در تعطیلات لیگ است. در تمامی کشورها تورنمنت های داخلی و بین المللی زیادی در تعطیلات و برای بالا بردن آمادگی تیم ها برگزار می شود و نبود آن در فوتبال ایران یک ضعف به شمار می رود.