علی دایی: قهرمانی سایپا قابل دسترس است/ طلبم را از سرخپوشان دریافت نکرده ام

علی دایی در لیگ ششم سال 85-86 به عنوان بازیکن و مربی تیم سایپا را قهرمان کرد و بعد از آن وی از این تیم جدا شد و به تیم ملی رفت.این اسطوره پس از گذشت چند سال حالا با درخواست مسولان باشگاه در لیگ 17 به سایپا بازگشت تا خاطراتش را در این تیم زنده کند.

به همین خاطر مصاحبه با علی دایی اسطوره فوتبال ایران انجام داده ایم که ماحصل آن را  می خوانید:

*علی آقا از شرایط تیم صحبت کنید؟

در روزهای اخیر تمرینات خوبی را انجام داده ایم و با قدرت در دو اردو اخیر حاضر شدیم و درحال حاضر هم در رامسر به سرمی بریم و تمرینات ویژه ای انجام می دهیم تا بازیکنان برای فصل جدید آماده باشند.

*در مورد جوان تر شدن تیم سایپا بگویید؟

سعی کردیم تا در تیم بازیکنان جوان جذب کنیم و همین حالا هم بازیکن ملی پوش در تیم امید و بزرگسالان داریم.خداراشکر تمام بازیکنان آماده هستند و همانطور که می خواستیم تمرینات سپری شده و از وضعیت نارنجی پوشان سایپا راضی هستم.

*سایپا در حضور شما باز هم قهرمان می شود؟

خیلی زود است که بخواهیم از الان راجع به قهرمانی صحبت کنیم اما قهرمانی سایپا قابل دسترس است و اگر خدا بخواهد ، خوب تمرین کنیم و آماده باشیم می توانیم به رتبه های بالای جدول و حتی قهرمانی فکر کنیم.البته باید شرایط دیگر تیم ها را هم ببینیم چون رقیبانمان هم برای قهرمانی در مسابقات حاضر می شوند.به نظرم باید تمام تلاشمان را بکنیم تا به خواسته مان در لیگ برتر برسیم.

*استقلالی ها خوزستان معتقدند که ماهینی به صورت غیرقانونی به سایپا ملحق شده و با بازگشت این بازیکن به اهواز معادلاتان به هم می خورد در این مورد چه نظری دارید؟

دانیال ماهینی به صورت قانونی به سایپا آمده و او بدون هیچ مشکلی می تواند برای تیم ما در لیگ هفدهم به میدان برود.بهتر است در این مورد افراد شلوغ کاری نکنند چون این ملی پوش به تیم سایپا تعلق دارد.

*در مورد بازی با سپیدرود صحبت کنید؟

بازی خیلی مطلوبی را با این تیم انجام دادیم و معتقدم که نظرمحمدی تیم خوبی را جمع و جور کرده و برای سپیدرودی ها آرزوی موفقیت می کنم .ما هم در این بازی تا حدودی نقاط ضعف و قوت مان را شناسایی کردیم و برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد.

*طلبتان باشگاه پرسپولیس و شکایتتان به کجا رسید؟

من خودم در جریان ریز ماجرا نیستم و وکیلم پیگیر این ماجرا است اما همچنان طلبم را از سرخپوشان دریافت نکرده ام.