بنگر به تراکتورسازی بر می گردد؟

کاظم محمودی درباره مصدومیت هادی محمدی مدافع این تیم گفت: متاسفانه در بازی تدارکاتی با تیم امید چنین مصدومیتی برای یکی از محکم ترین مدافعان تراکتور پیش آمد. هادی محمدی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است و نمی تواند حالا حالاها برایمان بازی کند. شرایط سختی با توجه به محرومیت در نقل و انتقالات تابستانی داشتیم و حالا باید با نبود مدافع میانی خودمان هم کنار بیاییم.

وی درادامه درباره شایعه بازگشت محسن بنگر به تراکتورسازی تصریح کرد: چنین چیزی نیست. تماسی هم برای این موضوع گرفته نشده است. امیدوارم آقای بنگر هر جا هستند بهترین ها برایشان اتفاق بیفتد.

محمودی درباره کار سخت و دشوار تراکتور در فصل آینده اینگونه توضیح داد: قبول دارم شرایط مساعدی نداریم اما به جوانان تیممان ایمان داریم. اتفاقا فکر می کنم آنها می توانند نمایش درخشانی در ترکیب تیم داشته باشند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا خط دفاعی ضعیف این تیم در فصل پیش رو مشکل ساز نخواهد شد؟ اظهار داشت: من با شما موافق نیستم. دفاع های ضعیفی نداریم بلکه مدافعانمان کم تجربه هستند. آنها رفته رفته هماهنگ خواهند شد.

سرپرست تراکتورسازی تبریز درباره قرعه این تیم در لیگ هفدهم تصریح کرد: سه بازی اولمان سخت است. من فکر می کنم همین سه بازی فوق العاده دشواری که داریم باعث انگیزه فراوان بچه های تیم خواهد شد. شک ندارم اگر در این سه بازی نمایش ایده آلی داشته باشیم خواهیم توانست تا نیم فصل خودمان را مدعی نگه داریم.

او در پایان راجع به تعیین تکلیف سینا عشوری از سوی فدراسیون فوتبال برای بازی در تراکتورسازی گفت: فدراسیون درباره سینا چراغ سبز نشان داده است و فکر می کنم مشکلی برای حضور از ابتدای فصل نداشته باشد.