دردسر مهاجم سابق پرسپولیس برای بازی کردن!

امید عالیشاه که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود از تیم فوتبال پرسپولیس به تراکتورسازی رفت، هنوز 15 ماه از سربازی‌اش باقی مانده است و به همین دلیل نه می‌تواند به تیم دیگری برود و نه می‌تواند برای تراکتورسازی که از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات محروم است، بازی کند. وی 2 راه دارد تا بتواند با یک تیم قرارداد ببندد و به فوتبالش ادامه دهد. عالیشاه می‌تواند تا نیم‌فصل در تراکتورسازی بماند و با دیگر بازیکنان این تیم تمرین کند و وقتی باشگاه تبریزی مجوز  جذب بازیکن را دریافت کرد، با تراکتورسازی قرارداد ببندد و به میدان برود.

اگر این بازیکن نخواهد در تراکتورسازی بازی کند، باتوجه به اینکه 15 ماه از دوران سربازی‌اش مانده، باید نامه کسری خدمت بالای 10 ماه بیاورد تا بتواند با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کند. این در حالی است که این بازیکن تا الان مدرکی که دلالت بر کسری خدمتش باشد، ارائه نداده است.

لازم به ذکر است، احمد نورالهی هم دیگر بازیکنی بود که از پرسپولیس برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی‌اش جدا شد و به تراکتورسازی پیوست و بعد از ارائه مدرک، 10 ماه کسری خدمت گرفت. 5 ماه از خدمت او مانده بود که باشگاه تراکتورسازی با او همکاری کرد و 3 ماه از خدمت او را با نامه عدم نیاز کاهش داد. با این حساب این بازیکن 2 ماه دیگر می‌تواند به پرسپولیس برگردد.