درباره تیم ملی حرف نمی زنم

این دروازه بان بلندقامت و خوش قیافه که به دنبال بازگشت به جمع برگزیدگان تیم ملی است در حال حاضر تنها گلر ایرانی است که در اروپا بازی می کند. این مصاحبه  بخش هایی از گفت و گوی او با یک روزنامه سوئدی است.

* تبریک بابت اولین پیروزی تو در لیگ سوئد، بازی چطور بود؟

مسابقه خوبی بود، ما خوب شروع نکردیم اما موفق به گلزنی شدیم و سپس خودمان را پیدا کردیم و در نهایت هم با اداره بازی 3 امتیاز مسابقه را گرفتیم.

* نظرت درباره تیمی که به آن پیوسته ای چیست؟ آیا از امکانات باشگاه راضی هستی؟

ما بازیکنان جوان و باتجربه زیادی داریم و به نظرم نمایش خوبی از خودمان ارائه خواهیم کرد. من از حضور در اینجا خوشحالم و به خصوص کیفیت زمین ها من را تحت تاثیر قرار داده، فکر می کنم کیفیت لیگ سوئد بالاست اگر به بازی امروز نگاه می کردید که بین دو تیم پایین جدولی برگزار می شد، به نظر من بازی ای کاملا با کیفیت تر از مسابقات ایران را مشاهده می کردید. البته تقویم لیگ سوئد با سایر قسمت های اروپا متفاوت است  و این روی کیفیت مسابقات تاثیرگذار است.

* چه شد که دچار مصدومیت شدید و در حال حاضر چه شرایطی داری؟

من سه مصدومیت متوالی داشتم و واقعا بدشانس بودم. در نهایت در کلینیکی در آلمان جراحی کردم و در حال حاضر هنوز دوران نقاهت را می گذرانم. پزشکان به من گفته بودند باید 4 ماه دوران نقاهتم را ادامه بدهم اما بعد از دو ماه من آماده بازی هستم.

* تو بسیار نزدیک به بازی در تیم پورت ویل انگلیس بودی چه شد که سر از سوئد درآوردی؟

متاسفانه من ویزای کارم را نتوانستم دریافت کنم تا با پورت ویل قرارداد ببندم، تیم آستون ویلا هم من را می خواست اما به همین دلیل موفق به عقد قرارداد با آنها نشدم. در نهایت به سوئد آمدم چون هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود. قرارداد من با اسکیلستونا بلندمدت است و من اینجا خواهم بود، اما به پیشنهادهای دیگر هم فکر می کنم.

* آیا از تیم ملی ایران کسی با تو تماس گرفته است؟

من درباره تیم ملی حرف نمی زنم و تمرکزم روی تیم باشگاهی ام است.

* آیا دوست داری چیزی به هواداران و فالوورهای ایرانی ات بگویی که در سوئد تو را دنبال می کنند؟

من بسیار خوشحالم که در سرزمین جدیدی هستم. وقتی تیم ملی برای بازی با سوئد به این کشور آمد، ایرانی های زیادی را دیدم و خوشحالم که این حمایت ادامه دار بوده و آنها برای حمایت از من به ورزشگاه آمدند. امیدوارم با عملکرد خودم باعث سربلندی و غرور آنها بشوم.