بدشانسی گریبان وزنه بردار ایرانی را گرفت

رامین ربیعی  در خصوص وضعیت مصدومیت خود اظهارداشت: کتفم در رفتگی شدید دارد و پزشک معالجم گفت سه هفته باید کاملا استراحت کنم و بعد با فیزیوتراپی درمان را کامل کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تمرینات و مسابقات برمی‌گردد تصریح کرد: فکر کنم به مسابقات داخل سالن آسیا که شهریور برگزار می‌شود برسم. الان فعلا طبق نظر پزشک باید استراحت کنم، به مسابقات دانشجویان نمی‌رسم اما شاید بتوانم در رقابت‌های داخل سالن شرکت کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران درخصوص صحبت‌های محسن بیرواند مبنی بر اینکه کادر فنی اعلام کرده بود وزنه‌برداران تمرین سنگین انجام ندهند و الان فقط تکرار حرکت مهم است تصریح کرد: وزنه‌ای که با آن آسیب دیدم 50 کیلو زیر رکوردم بود، به هرحال در ورزش حرفه‌ای این اتفاقات رخ می‌دهد و این موضوع طبیعی است.

ربیعی درپاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی پیگیر وضعیتش هستند یا نه گفت: فدراسیون پیگیر کارهایم هست و برایم پزشک گرفتند و فیزیوتراپی هم زیرنظر فدراسیون انجام می‌دهم.

وی در پایان با اشاره به مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در اردو برقرار است و امکانات خوبی هم فراهم کرده‌اند اما متاسفانه من بدشانسی آوردم و مصدوم شدم.