آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا/ حضور بی سر و صدای کاتالان ها

نقل و انتقالات اروپا در یکی – دو روز گذشته کم تر از گذشته شاهد نقل و انتقالات بوده است . با این حال اخبار ضد و نقیضی از انتقال های بزرگ وجود دارد که می تواند در این تابستان نقل و انتقالات بسیار خبر ساز باشد.

 لیگ جزیره

 لیگ جزیره همچنان شاهد رقابت تیم های لندنی و منچستری در بازار تابستانی نفل و انتقالات است. تیم های انگلیسی تا کنون تیم های خوبی را برای فصل بعد در لیگ قهرمانان و لیگ جزیر آمده کرده اند و می توان از آن ها حتی در رقابت های اروپایی انتظار جام داشت.

 چلسی

 آنتونیو کونته پس از جذب باکایوکو حالا قصد دارد تا سراغ یکی دیگر از ستاره های فوتبال جزیره یعنی آگوئرو برود ظاهرا مسئولان چلسی با این بازیکن در ارتباط هستند و در صورتی که نتوانند اوبامیانگ را جذب کنند احتمالا به سراغ آگوئرو بروند.

 

منچستر یونایتد

 مورینیو تاکنون تیم خوبی را برای لیگ جزیره آماده کرده است اما همچنان قصد دارد تا تیمش را تقویت کند به همین دلیل این مربی کهنه کار پرتغالی قصد دارد تا سرانجام ایوان پرسیچ را از اینتر به خدمت بگیرد.

 

منچستر سیتی

 گواردیولا که کمتر از دیگر رقیبان در این بازار خبر ساز بوده مانند دیگر تیم های انگلیسی به سراغ اوبامیانگ رفته و براساس آخرین شایعات احتمال حضور این بازیکن در منچستر سیتی بیشتر از دیگر تیم ها است.

 

آرسنال

ونگر هم مانند دیگر مربیان انگلیسی تاکنون تیم خوبی را آماده کرده است اما همچنان به دنبال جذب بازیکن است و در آخرین حرکت خود به سراغ دمبله و ویرجیل فان دیک رفته است.

 

لالیگا اسپانیا

 باشگاه های اسپانیایی در چند روز گذشته کم تر از دیگر تیم ها در بازار نقل و انتقالات خبر ساز بودند با این حال باید انتظار داشت که تا چند وقت آینده این باشگاه ها خبر های زیادی را رقم بزنند. 

بارسلونا

 بارسایی ها کمترین اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده اند با این حال بر اساس شنیده ها بارسایی ها قصد دارند تا چندی دیگر دو مدافع کلمبیایی را جذب کنند.

 

رئال مادرید

 رئالی ها در چند وقت اخیر فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند وتنها بازیکنی که احتمالا در چند وقت آینده راهی این تیم شود امباپه است.

 

سری آ ایتالیا

 باشگاه های ایتالیایی تا چند وقت گذشته حضور پر رنگی در بازار نقل و انتقالات نداشتند با این حال این باشگاه ها در چند وقت گذشته بازیکنان زیادی را جا به جا کرده اند و حالا یکی از پر اخبار ترین تیم های اروپا در این بازار را تشکیل می دهند. 

یوونتوس 

یووه ای ها پس از خروج بونوچی به جنب و جوش زیادی افتاده اند و با بازیکنان زیادی مذاکره کرده اند که از جمله آن ها می توان به لوکاتلی و شزنی اشاره کرد.

 

میلان

 میلانی ها از همان ابتدا حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات را داشته اند و در میان تیم های ایتالیایی بیشترین بازیکنان را جذب کرده اند آخرین خرید میلانی ها بونوچی بوده است و احتمالا تا چندی دیگر آندره بلوتی و یا موراتا راهی این تیم شوند.

 

اینتر 

اینتری ها که برخلاف تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند .به تازگی در پی بازیکنانی چون اویر و مارسیل ،توران و دالبرت اشاره کرد.