سپاهان به دنبال بخشیده شدن ساسان انصاری

سعید آقایی، بازیکن اسبق گسترش که به منظور سپری کردن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، در ادامه برای ماندن در جمع پرشورها با تعهد مالی یک و نیم میلیاردی به گسترش فولاد، این امر را محقق کرد.

با این حال این بازیکن با وجود آنکه هنوز چک میلیاردی‌اش پاس نشده اما ترجیح داد به جای بازگشت به گسترش برای فصل جدید، به سپاهان برود. 

این موضوع می‌توانست برای این بازیکن دردسرساز باشد اما به نظر می‌رسد این تعهد مالی خارج از زمین فوتبال برای وی مشکل‌ساز بوده و این موضوع ارتباطی به بازی کردن او در سپاهان نخواهد داشت. بنابراین سپاهانی‌ها که فردا برای گرفتن کارت بازی، بازیکنان خود اقدام خواهند کرد، کارت بازی آقایی را هم دریافت کرده و این بازیکن که به تازگی از بند مصدومیت رها شده می‌تواند از هفته اول سپاهان را همراهی کند.

* ساسان انصاری مهاجم فصل گذشته فولاد که به خاطر حمله به داور 3 هفته اول لیگ امسال را از دست داده است، همچنان به همراه وکیل خود پیگیر این موضوع بوده و امیدوار است تا کمیته استیناف حکم او را تعلیق کرده و یا ببخشد.

البته سپاهانی‌ها با درخواست انصاری، نامه‌ای را به کمیته استیناف دریافت نکرده‌اند اما به صورت نامحسوس پیگیر بخشیده شدن این بازیکن هستند.

*همچنین مسعود حسن‌زاده مهاجم فصل گذشته سپاهان که به خاطر پارگی رباط صلیبی چند ماهی مصدوم است همچنان نام وی از لیست تیم اصفهانی خارج نشده و به نظر هم نمی‌رسد با توجه به اینکه لیست بازیکنان بزرگسال سپاهان در فصل جدید تکمیل نیست، نام این بازیکن از لیست خارج شود، هر چند که حسن‌زاده همچنان در انتظار است و در این خصوص کرانچار حرف آخر را خواهد زد.