واکنش دروازه بان پرسپولیس به تمرینات سخت پیش فصل

بوژیدار رادوشوویچ در رابطه با شرایط پرسپولیس در آستانه شروع لیگ هفدهم اظهار داشت: مهمترین موضوع پیش از آغاز لیگ‌ها تمریناتی است که در پیش فصل تیم‌ها انجام می‌دهند. ما تمرینات آماده سازی خیلی خوبی را در تهران و همچنین اوکراین انجام دادیم و کاملا آماده هستیم و برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کنیم.

وی افزود: همچنین ما بازی خیلی خوبی را در سوپر جام انجام دادیم که این مسابقه برای ما مفید بود تا کاملا برای اولین بازی لیگ آماده شویم.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تمرینات سخت پیش فصل ایگور پانادیچ برای دروازه‌بانان این تیم خاطرنشان کرد: دیگر نیازی نیست که من راجب شرایط دروازه‌بان‌ها صحبت کنم. چرا که عملکرد بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اول و من که در تنها چند مسابقه‌ای که در ترکیب به میدان رفتم و رکوردی که به جا ماند، نشان دهنده کار‌هایی بود که ایگور برای ما در نظر گرفته بود. همچنین امسال هم تمرینات آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده‌ایم تا فصل خوب و رویایی را آغاز کنیم. ایگور مطمئنا بهترین مربی دروازه بان‌های ایران است.

رادوشوویچ در ادامه در رابطه با دیدار اول سرخپوشان در لیگ هفدهم برابر فولاد تصریح کرد: مسابقه اول به طور حتم بازی سختی محسوب می‌شود. فولاد تیم خوبی است که بازیکنان خوبی هم دارد که قطعا با تمام توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند اما ما به عنوان تیم قهرمان لیگ را آغاز می‌کنیم. همچنین بازی اول لیگ را در ورزشگاه خودمان مقابل هواداران انجام خواهیم داد که این مسئله به ما کمک زیادی خواهد کرد و قطعا سه امتیاز این بازی برای ما خواهد بود تا لیگ را با پیروزی شیرین آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: هواداران در فصل جدید منتظر هستند تا نتایج بهتر و بازی‌های زیبا را از تیم‌شان ببینند. تنها موضوعی که من می‌توانم به آن اشاره کنم این است که همه بازیکنان آماده شروع فصل خوب و درخشانی هستند. ما برای موفقیت در چند جام آماده شده‌ایم تا در هر مسابقاتی که در آن حضور داریم موفق عمل کنیم و قهرمان شویم. این مسئله آسان نیست و نیازمند آماده سازی و تدارکات خوب و قوی است. برای موفقیت باید قدم به قدم و گام به گام پیش برویم. ابتدا شروع با قدرت در لیگ و سپس موفقیت در بازی با الاهلی از اهداف ما هستند. قدم به قدم تا قهرمانی در لیگ و آسیا پیش خواهیم رفت.

دروازه بان پرسپولیس اظهار کرد: این را می‌توانم بگویم که قطعا امسال قدرتمند‌تر از سال گذشته هستیم. قهرمانی در ایران و موفقیت با قهرمانی در آسیا زیبا خواهد شد.