واکنش بازیکن جدید استقلال به محرومیت

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشت و بازیکنان زیادی را به جمع نفرات قبلی اضافه کرد. یکی از نفراتی که در این فصل آبی پوش شد مهدی قائدی بود. جوان ۱۹ ساله ای که با نمایش درخشان در ایرانجوان بوشهر خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد.

این بازیکن درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از آغاز لیگ هفدهم اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. اردوی فوق العاده ای در ارمنستان داشتیم. من تاکنون اردویی به این خوبی با همچنین امکاناتی ندیده بودم.

او در ادامه افزود: آماده آغاز رقابت های لیگ برتر هستیم. تیم فوق العاده با انگیزه است و می خواهیم‌ و شروعی پرقدرت در رقابت ها داشته باشیم.

بازیکن‌فصل قبل ایرانجوان درباره بازی با صنعت نفت بیان داشت: تیم صنعت نفت در این فصل تغییرات زیادی داشته است. آنها نفرات زیادی را خریده اند و خارجی های خوبی دارند. در ضمن کمالوند هم روی نیمکت این‌تیم‌حضور دارد. با این حال ما استقلال هستیم. با تیم حریف آشنا شده ایم و بچه ها با انجام یک‌بازی خوب و با درایت کادر فنی و کمک خداوند به برتری می رسند.

مهدی قائدی درباره محرومیت خودش و نورافکن و حسینی گفت: نمیدانم باید چه بگویم. فکر می کنم ما سه نفر قربانی شده ایم چرا که نمیتوانستیم خودسرانه تصمیم بگیریم. بازی با صنعت نفت را از دست داده ایم اما امیدوارم از هفته دوم بتوانیم به استقلال کمک کنیم.

او در پایان اذعان داشت: راحت پیراهن استقلال را به دستم نیامده و هواداران مطمئن باشند به این راحتی از دستش نمی دهم. استقلال در این فصل قهرمانی می خواهد و من هم امیدوارم بتوانم کمکی کنم.