خط و نشان مربی پرسپولیسی برای استقلال

بهنام سراج بازیکن سابق پرسپولیس و مربی نفت آبادان وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را مطلوب خواند و اظهار داشت: تیم ما برای این فصل وضعیت خوبی دارد و نفرات خوبی را جذب کرده‌ایم. در این مدت اردوها و تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنان روزهای سختی را سپری کردند. من معتقدم با طرز فکر باشگاه و کادر فنی، صنعت نفت فصل خوبی را درپیش داشته باشد.

وی ادامه داد: ما دنبال این هستیم که به صنعت نفت شخصیت بدهیم. به‌هر حال برخی عقیده دارند که صنعت نفت در این چند سال ثبات نداشته است و تلاش باشگاه و کادر فنی و همچنین بازیکنان این است که شخصیت صنعت نفت را بالا برده و این تیم را به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال ایران برسانند. حتی شاید ما بتوانیم در فصل جاری برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد دیدار روز جمعه این تیم برابر استقلال در چارچوب هفته نخست از هفدهمین دوره لیگ برتر خاطر نشان کرد: این بازی برای هر دو تیم سخت است، به ویژه برای استقلال که میهمان ماست. آنها در آبادان سه حریف دارند یکی صنعت نفت، دیگری گرمای آبادان و در نهایت هواداران تیم ما که در ایران نمونه آنها پیدا نمی‌شود.

سراج در پایان پیش‌بینی کرد تیمش با یک گل استقلال را شکست خواهد داد.

دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال در چارچوب هفته نخست از هفدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 21 روز جمعه ششم مرداد ماه برگزار می‌شود.