احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس؟

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان خارجی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تا زمانی که رای پرونده ژوزه صادر نشود امکان پیش بینی حکم این پرونده وجود ندارد. به همین علت ترجیح می دهم از گمانه زنی در این باره اجتناب کنم. شاید حکم پرونده ژوزه و دستیارانش به باشگاه پرسپولیس رفته باشد اما تاکنون نامه ای از فیفا به دستمان نرسیده است تا به اطلاع عموم برسانیم.

وثوق احمدی درباره مهلت باشگاه ها برای پرداخت بدهی ها تصریح کرد: فیفا اعلام کرده که باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند تا 9 شهریور فرصت دارند وضعیت بدهی های خود را مشخص کنند در غیر این صورت اجازه حضور در این رقابت ها را ندارند.

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه های پرسپولیس، نفت تهران، استقلال و تراکتورسازی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید وضعیت بدهی ها خود را مشخص کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان خارجی درباره وضعیت بدهی های باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: رمزی، بازیکن خارجی سابق طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که جزء طلبکاران باشگاه تراکتورسازی است واین نهاد اجرایی درباره حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا تجدید نظر کند. به هر حال اگر باشگاه تراکتورسازی نتواند بدهی های خود را تعیین تکلیف کند از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمان دقیق اعلام حکم پرونده ژوزه و دستیارانش را نمی دانم اما امیدوارم رای به ضرر باشگاه پرسپولیس نباشد.