خطر کسر امتیاز بیخ گوش سرخپوشان پایتخت

 سرخپوشان پایتخت این روزها با مشکلات مالی مواجه هستند که صدور حکم مربیان سابق پرتغالی از سوی فیفا دردسر جدیدی برای آنها ایجاد کرد. 

حکم دستیاران ژوزه روز گذشته به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد که سرخپوشان پایتخت به علت پرداخت نکردن مطالبات این مربیان باید 430 هزار یورو به عنوان جریمه پرداخت کنند. 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: حکم فیفا بابت شکایت مربیان پرتغالی پرسپولیس روز گذشته به اطلاع باشگاه رسید و طبق این حکم باید 430 هزار یورو به دستیاران ژوزه پرداخت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم. 

او در ادامه عنوان کرد: فیفا مهلت سه هفته ای برای پرداخت جریمه مربیان پرتغالی سابق به ما داده است و در این مهلت باید این مبلغ را پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

جمشیدی درباره عواقب پرداخت نکردن مطالبات مربیان پرتغالی پرسپولیس گفت:کسر امتیاز و محرومیت آخرین راهکار فیفا برای تنبیه کردن باشگاه ها است، براین اساس هواداران نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند چرا که ما تمام سعی خود را به کار می گیریم تا باشگاه دچار مشکل نشود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: حکم پرونده ژوزه هم قرار است هفته آینده صادر شود که به احتمال زیاد باشگاه محکوم به پرداخت مطالبات ژوزه می شود. به هر حال مبلغ بدهی باشگاه به ژوزه نزدیک 7 میلیارد است که با حمایت مالی هواداران قصد داریم که این مبلغ را پرداخت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.