واکنش مدیرعامل سابق استقلال به باخت شاگردان منصوریان

امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص اصلاح اساسنامه‌های فدراسیون‌‌های ورزشی اظهار داشت: مسئولان ورزش کشور مدام درباره عدم دخالت دولت در ورزش صحبت می‌کنند مشخص است که فدراسیون‌های جهانی نسبت به این موضوع حساس شوند. این که مدام می‌گویند در امور فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم یعنی این که دخالت می‌کنند.

وی ادامه داد: در همه کشورها، دولت‌ها در امور فدراسیون‌ها دخالت می‌کنند اما این دخالت به گونه‌ای است که یه صورت مستقیم انجام نمی‌شود و حساسیت‌‌زا نیست. در کشورهای دیگر حتی در انتخاب روسای فدراسیون‌ها هم دولت‌ها ورود پیدا می‌کنند و فدراسیون‌های جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک هم از این موضوع باخبر هستند اما چون این کار با تدبیر انجام شده نمی‌توانند نسبت به آن ورود پیدا کنند.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی وقت تصریح کرد: نمی‌دانم چرا مسئولان ورزش کشور موضوع اساسنامه فدراسیون‌ها را پیچیده‌ کرده‌اند. ضمن اینکه عده‌ای هستند که هر روز از احتمال تعلیق فدراسیون‌های ورزشی صحبت‌می‌کنند و این افراد  از این طریق نان می‌خورند.

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد شکست استقلال مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: نباید با یک شکست نا امید شویم و منصفانه نیست الان همه چیز را از دست رفته ببینیم. البته اعتقاد دارم اگر تیمی یکدست درست کنیم و از جمع کردن ستاره‌ها پرهیز کنیم اثرات بهتری خواهد داشت.