واکنش خوردبین به تقابل سرخپوشان با الاهلی عربستان

محمود خوردبین  وضعیت پرسپولیس را بعد از برد مقابل فولاد خوزستان مطلوب خواند و گفت: شرایط خوبی داریم. مهم این بود که بازی اول را هم با برد پشت سر بگذاریم که همین اتفاق هم رخ داد. حالا هم برای بازی با تراکتورسازی آماده می‌شویم.

وی در مورد بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته دوم عنوان کرد: برای ما فرقی ندارد که در تهران بازی کنیم یا شهرستان و در هر بازی فقط با هدف برد وارد زمین می‌شویم. بدون شک تراکتورسازی حریف آسانی نیست، ولی امیدوارم در این بازی هم سه امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از اینکه خیلی‌ها امسال هم این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانند، اظهار داشت: ما تیم خوبی داریم و امسال هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. البته می‌دانیم که قهرمان شدن آسان نیست و برای قهرمانی در لیگ باید بیشتر از فصل گذشته تلاش کنیم.

خوردبین در مورد تقابل سرخپوشان با الاهلی عربستان و بازی حساسی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد، گفت: اگر امکان بازی در استادیوم آزادی وجود داشت به صورت قطعی می‌گفتم که پرسپولیس صعود می‌کند، ولی با این حال ما شانس بیشتری نسبت به آنها داریم و تلاش می‌کنیم تا از این مرحله صعود کنیم. اگر از سد الاهلی صعود کنیم می‌توانیم به فینال آسیایی برسیم، اتفاقی که وقوع آن برای ما دور از دسترس نیست.