شروع تلخ رضاییان با یک اشتباه غیرمنتظره+عکس

رامین رضائیان بعد از نمایش درخشان در بازی رفت مرحله سوم پلی آف یورولیگ مقابل مارسی در ورزشگاه زیبای ولودروم این بار در هفته نخست ژوپیرلیگ در مصاف با موسکرون با یک اشتباه غیرمنتظره و متعاقب آن ضعف در دفع توپ زمینه شکست اوستنده را فراهم کرد و بلافاصله تعویض شد.

سرمربی اوستنده که انتظار چنین اشتباهی از خرید جدید و ملی پوش خود نداشت بلافاصله با این اشتباه دستور به تعویض رامین داد اما حتی خروج رضائیان هم مانع شروع تلخ این تیم در خانه مقابل دیدگان طرفداران پرشمار نشد تا استارت رامین در لیگ بلژیک برخلاف کاوه رضایی دیگر لژیونر ایرانی شاغل در این رقابت ها جالب توجه نباشد.

در واکنش به این نمایش و شکست رسانه های بلژیکی از جمله سایت ووته بال با انتشار تصاویر جالبی از مصاف اوستنده با موسکرون به تحلیل عملکرد تک تک بازیکنان پرداختند که بنا به نوشته این سایت رضائیان بعد از مصاف سنگین و 90 دقیقه ای برابر مارسی که اتفاقا قابل توجه هم بود نتوانست مقابل موسکرون انتظارات را برآورده کند.

حال با این اشتباه و عملکردی که رامین در هفته اول لیگ بلژیک ارائه داد باید منتظر ماند و دید سرمربی اوستنده در بازی برگشت با المپیک مارسی که پنجشنبه شب در خانه این تیم برگزار می شود از رضائیان در ترکیب اصلی بهره می برد یا از مدافع راست فصل قبل که با ورود رامین نیمکت نشین شده بود بار دیگر در ترکیب اصلی سود خواهد برد.پ