واکنش مجتبی محرمی به حواشی محسن مسلمان و مهدی طارمی

مجتبی محرمی درباره انتخاب مجدد مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر، گفت: فکر می کنم حق مهدی همین بود. به هر حال او آنقدر گل زد که توانست این عنوان را کسب کند. مهدی توانست با گلزنی هایش کمک زیادی به قهرمانی پرسپولیس کند. حاصل تلاش تمام بازیکن را یک مهاجم می تواند به بهترین شکل ممکن نشان دهد. به او و پرسپولیسی ها بابت انواع و اقسام جوایزی که گرفتند تبریک می گویم. امیدوارم بذل و بخشش های طارمی در اهدای جوایزش هم ادامه داشته باشد. این اتفاق خوبی است اما باید دید ادامه دار است یا خیر.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پارسال گفته بودم این تیم خیلی زود قهرمان می شود و مهدی طارمی هم آقای گل خواهد شد. بدون شک امسال هم همین اتفاق می افتد. کمی بابت نیمکت پرسپولیس نگران بودم که برانکو ایوانکوویچ در خریدهایش نشان داد خیلی خوب می داند مشکل پرسپولیس چه بود و آن را برطرف کرد.

محرمی درباره حاشیه های مربوط به مصاحبه طارمی و مسلمان علیه یکی از مدیران پرسپولیس نیز اظهار داشت: آنها اشتباه می کنند. این بازیکنان هستند که در این ماجرا ضرر می کنند چرا که به حاشیه کشیده خواهند شد و نمی توانند روی بازی هایشان تمرکز کنند. آنها نباید به چنین مسایلی دامن بزنند و فقط باید تمرین کنند. البته اگر کسی حق آنها را می خورد باید روبرویش بایستند اما من دیدم برانکو مصاحبه کرده و از آنها تشکر ویژه داشته است. پس بهتر است کاری به سایر مسایل نداشته باشند و کار خودشان را پیش ببرند.

وی درباره بازی پنجشنبه پرسپولیس با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: بازی سخت تری نسبت به فولاد خواهد بود. بازی های ابتدایی به خاطر عدم شناخت تیم ها از همدیگر سخت تر است. با این حال فکر می کنم پرسپولیس می تواند در تبریز هم آنها را شکست دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا کسی از اعضای تیم، جویای حالتان است یا خیر گفت: نه حالمان را می پرسند و نه سراغی از ما می گیرند. باز هم معرفت کریم باقری که هر از چند گاهی زنگ می زند و می گوید سر تمرین بیا.