پیشنهاد جدید لاتزیو برای جذب سردار آزمون

سردار آزمون از جمله اهداف بزرگ نقل و انتقالاتی لاتزیو در تابستان 2017 محسوب می شود. بازیکنی که باشگاه مشهور شهر رم حاضر به ارائه پیشنهادی 18 تا 20 میلیون یورویی برای خرید او به باشگاه روبین شد اما در سه هفته مذاکرات فشرده طرفین به توافقی در این زمینه نرسیدند.

حتی روزنامه کوریره دلااسپورت که یکی از حامیان رسانه ای باشگاه های مطرح شهر رم محسوب می شود در گزارش های کامل و مفصل از این پروسه تمامی دلایل و مشکلات پیرامون این انتقال را بررسی کرد و در نهایت از خرید سردار و انتقال قرضی او به ورونا به دلیل پر بودن سهمیه غیر اروپایی باشگاه در فهرست بازیکنان خبر داد.

پیرو این گزارش اما امروز سایت L LAZIO SIAMO در گزارشی از حل شدن مشکل ورود نام مهاجم 22 ساله ایرانی به فهرست باشگاه لاتزیو تا چند هفته دیگر خبر داد و نوشت:« با تلاش های صورت گرفته از سوی نمایندگان بیانکوچلستی کایسیدو مهاجم اکوادوری و جدید لاتزیو با توجه به ازدواج با همسر اسپانیایی خود تا چند هفته دیگر گذرنامه اروپایی خود را دریافت خواهد کرد به همین خاطر سران باشگاه ایتالیایی همچنان پیگیر توافق با کازانی ها و سردار آزمون هستند و قصد دارند تا هفته آینده بسته پیشنهادی جدید برای جلب رضایت این طرفین به روسیه ارسال کنند، بسته ای که نشان می دهد لاتزیو با فروش کیتابالده مهاجم آفریقایی خود به یوونتوس سرکیسه را برای جذب سردار حسابی شل کرده است».

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی که مدت زمان زیادی نیز به آن باقی مانده سرانجام شاهد انتقال رویایی ستاره خط حمله تیم ملی به یکی از لیگ های معتبر اروپایی خواهیم بود یا سردار همچنان با پیراهن روبین کازان در لیگ روسیه سال منتهی به جام جهانی 2018 را سپری خواهد کرد.