معارفه نیمار در پاری سن ژرمن کنار برج ایفل؟

تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن درخواستی به مقامات پاریس ارائه داده و خواسته مراسم معارفه نیمار را مانند زلاتان ایبراهیموویچ در کنار برج ایفل برگزار کند. به نوشته روزنامه اکیپ انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن قطعی به نظر می‎رسد و سران باشگاه فرانسوی آنقدر از آن مطمئنند که حتی برنامه‎ریزی‌ها برای معارفه این بازیکن را هم انجام داده‌اند.

برنامه‎ریزی به این شکل است که نیمار این هفته معرفی شود. چندین منبع از جمله اکیپ و یوروپ ۱ اعلام کردند پاری‌سن ژرمن برای مراسم این هفته برنامه‎ریزی می‎کند. همچنین این دو منبع مدعی شدند بیانیه رسمی جذب نیمار توسط پی‌اس‌جی احتمالا تا قبل از روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

مقامات باشگاه فرانسوی می‎خواهند مراسم ویژه و فوق‌العاده‎ای برای معارفه نیمار ترتیب دهند، درست مثل کاری که در سال ۲۰۱۲ برای زلاتان کردند. آن زمان باشگاه مجوز لازم را کسب کرد که از مهاجم سوئدی در میدان «تروکادرو» در نزدیکی برج ایفل رونمایی کند. حالا قرار است این میدان یک بار دیگر محلی برای حضور هواداران و معارفه یک بازیکن بزرگ دیگر باشد.

برای این برنامه باشگاه پاری‎سن ژرمن حساب ویژه‌ای روی همکاری پلیس فرانسه باز کرده و قرار است اقداماتی برای جلوگیری از ایجاد ترافیک انجام شود.