قاتل گالاتاسرای شاگرد کی روش می شود؟

قدوسی در فصل گذشته 10 گل برای تیم باشگاهی‌اش به ثمر رساند و به تازگی عامل حذف گالاتاسرای شد. مهاجم ایرانی‌الاصل اوسترسوندس به همراه تیمش قهرمان جام حذفی سوئد شد و جواز حضور در رقابت‌های پلی‌آف لیگ اروپا را گرفت.

این تیم در این مسابقات به مصاف گالاتاسرای پرافتخار‌ترین تیم باشگاهی ترکیه رفت و در بازی رفت 2 بر صفر به پیروزی رسید. سامان قدوسی در این دیدار گل اول اوسترسوندس را برابر گالاتاسرای در دقیقه 68 به ثمر رساند.

در مسابقه برگشت در ترکیه در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گالاتاسرای دنبال می‌شد با هنرنمایی سامان قدوسی داور یک پنالتی برای تیم سوئدی گرفت تا این دیدار به تساوی یک -یک انجامیده و گالاتاسرای از لیگ اروپا حذف شود!

چندی پیش سامان قدوسی مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفت تا همچون رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه پیراهن تیم ملی را بپوشد و حالا شنیده می‌شود این ستاره ایرانی‌الاصل اوسترسوندس تصمیم گرفته برای تیم زادگاه پدری‌اش توپ بزند. هر چند سامان قدوسی 2 بازی برای تیم ملی بزرگسالان سوئد انجام داده و یک گل هم زده اما باتوجه به اینکه این دیدار دوستانه بوده است این مهاجم منعی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران ندارد.

سامان قدوسی به تازگی در مصاحبه‌ای عنوان کرده که با بهرنگ صفری مشورت کرده است.

بهرنگ صفری هم یک بازیکن ایرانی‌الاصل است که بالای 30 بازی ملی برای تیم ملی سوئد انجام داده و به سامان قدوسی توصیه کرده است: «تو اشتباه مرا تکرار نکن و به جای سوئد برای تیم ملی ایران بازی کن.»

قاتل گالاتاسرای (بخوانید سامان قدوسی) علاقه بسیاری به کارلوس کی‌روش دارد و در همین مصاحبه گفته که دوست دارد برای این مربی بزرگ پرتغالی توپ بزند.

به عبارت دیگر کارلوس کی‌روش سطح تیم ملی ما را به قدری بالا برده که ستاره‌های ایرانی‌الاصل شاغل در اروپا برای بازی در این تیم سر و دست می‌شکنند.

سامان قدوسی هم یکی از همین ستاره‌هاست که می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند به شرطی که مسئولان فدراسیون در صورت صلاحدید کارلوس کی‌روش دست جنبانده و هر چه زودتر شرایط را برای دعوت او به ایران فراهم کنند.