کسب مدال برنز کشتی آزاد جوانان جهان توسط امامی

در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی در تامپره فنلاند آغاز شده است، یونس امامی نماینده کشورمان در وزن 60 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی در دور اول استراحت داشت. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مک ایزاک از کانادا را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی در مرحله بعد با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمانوف، نفر سوم جوانان آسیا از ازبکستان گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مغلوب عبداله احمدوف از روسیه شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

امامی در دیدار رده بندی به مصاف پریزرنی اریگلنت از آلبانی رفت که با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد. در این وزن 23 کشتی گیر روی باسکول رفته بودند.

تا دقایقی دیگر نیز در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا برای کسب مدال برنز به مصاف محمد کوچوکی ایلدیریم از ترکیه خواهد رفت. در این وزن 26 کشتی گیر حضور داشتند.

به گزارش فارس، در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول و ظرف 3 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد ریوتا ساکورای از ژاپن گذشت، اما در دور دوم (یک چهارم نهایی) با نتیجه 14 بر 7 مغلوب اصلان میکایلوف از روسیه شد که با توجه به شکست حریفش در ثانیه‌های پایانی مقابل نماینده آذربایجان در مرحله نیمه نهایی، از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی کرده‌اند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز دانیال شریعتی نیا در دور اول استراحت داشت، وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب کولین رایموند موری از آمریکا شد که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی مقابل کشتی گیر گرجستانی، شریعتی نیز از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن 22 کشتی گیر روی باسکول رفته بودند.