کُری خوانی تارتار برای تیم پیکان

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت: با تفکرات جلالی آشنا هستم. می‌دانم بازی سختی پیش رو داریم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

تارتار در ادامه افزود: من افتخار شاگردی مجید جلالی را داشتم و با تفکرات او آشنا هستم. همه ما باید به مردم با فرهنگ جمع احترام بگذاریم.

وی درباره صحبت‌های جلالی مبنی بر میزبانی در جم عنوان کرد: درباره جلالی قبلا حرف‌ها زده شده و علاقه‌ای ندارم در این باره صحبت کنم.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه درباره سوالی در خصوص جدایی طیبی از تیم قطری، عنوان کرد: امیدوارم هر جا هست موفق باشد، اما او دیگر در تیم ما جایی ندارد.

تارتار همچنین درباره بازی فردا، خاطرنشان کرد: ما همه حرف‌هایمان را داخل زمین می‌زنیم نه بیرون. برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. از همه هواداران هم دعوت می‌کنم تا فردا به ورزشگاه بیایند و با آنها بتوانیم شرایط را برای حریفان سخت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیکان سال گذشته شرایط خوبی داشته و می‌تواند ما را دچار مشکل کند. بازی‌ها هر کدام حکم یک فینال دارند، ما یک فینال مقابل گسترش فولاد پشت سر گذاشتیم و یک فینال دیگر فردا مقابل پیکان داریم.