واکنش دایی به اعتراضات فراز کمالوند

محمد دایی در خصوص برتری سایپا مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به تساوی تیم ما در دیدار هفته اول مقابل سپاهان در دیدار با صنعت نفت به پیروزی احتیاج داشتیم که خدا را شکر به این مهم رسیدیم. صنعت نفت آبادان تیم پرمهره‌ای است و در هفته نخست نیز مقابل استقلال به برتری رسیده بود، اما با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم نیاز به برد داشتیم و بسیار مهم بود با پیروزی مقابل نفت آبادان با قدرت به کار خود ادامه بدهیم.

وی افزود: مقابل صنعت نفت تیم ما خیلی بهتر بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر موفق به استفاده بهتر از آنها شده بودیم پیروزی پرگل‌تری را کسب می‌کردیم. در مجموع از کسب سه امتیاز راضی هستیم و قطعاً هفته به هفته نیز به شرایط بهتری دست پیدا می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اعتراضات فراز کمالوند یادآور شد: متأسفانه کمالوند از دقیقه یک بازی شروع به اعتراض کرد و این اتفاق نیز احتمالاً به خاطر این بود که ذهنیت خوبی نسبت به داور مسابقه نداشته است. اعتراضات کمالوند باعث شد تا داور مسابقه سوت‌‌های پی در پی به نفع صنعت‌نفت آبادان بزند و تمرکز بازیکنان ما را برهم بزند. متأسفانه کمالوند راه خوبی را برای پیروزی در این دیدار در پیش نگرفته بود.

دایی با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم سایپا خاطر نشان کرد: در تیم ما غیر از دو سه بازیکن بقیه نفرات جوانان آینده‌داری هستند که نیاز به زمان بیشتر برای بهتر شدن دارند. از عملکرد این بازیکنان در دیدارهای گذشته راضی هستیم و مطمئنیم این بازیکنان در طول فصل  روزبه‌روز بهتر خواهند شد.

مربی تیم فوتبال سایپا در پایان در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: ما در هفته آینده علاوه بر استقلال خوزستان باید با آب و هوای گرم خوزستان نیز نبرد سختی داشته باشیم، اما امیدوارم با انجام تمرینات منظم در طول هفته برای تحمل گرمای هوا و دیدار سخت مقابل استقلال خوزستان آماده شویم. با توجه به جوانی تیم امیدوار هستیم با دست پر از اهواز بازگردیم.