بارسلونا به دنبال جانشین نیمار / احتمال خروج بیل از رئال

نقل و انتقالات اروپا پس از انتقال جنجالی نیمار به پاری سن ژرمن رنگ و بوی کاملا متفاوتی گرفته است و برخی تیم ها و بازیکنان قیمت خود را از همین حالا بیشتر کرده اند.

لیگ جزیره

لیگ جزیره این روز‌ها شاهد یار گیری بسیار قوی تیم‌هایی مانند چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال است. البته دیگر تیم‌های این لیگ هم در چند روز گذشته بسیار پر خبر بوده اند و بازیکنان زیادی را جذب کرده اند.

چلسی

کونته سرمربی آبی پوشان لندنی به پشتوانه مالک ثرمتمند چلسی بازهم سراغ بازیکنان زیادی رفته است و با آلوارو موراتا، تیمو باکایوکو، ویلی کابایرو، آنتونیو رودیگر، عبدالرحمن بابا، مارکو فن خینخل و ماریو پاسالیچ قرارداد امضا کردند و در مقابل بازیکنانی نظیر آسمیر بگوویچ، جان تری، خوان کوادرادو، کریستین آتسو، ناتان آکه و برتراند ترائوره را برای فروش گذاشته اند و حالا هم به سراغ بازیکنانی چون ون دیک رفته اند. همچنین شنیده شده که ظاهرا مسئولان رئال بیل را هم به چلسی پیشنهاد داده اند.

منچستر یونایتد

روملو لوکاکو، ویکتور لیندلوف و آندرس پریرا بازیکنانی هستند که توانستند نظر آقای خاص را جلب کنند و به تیم منچستر یونایتد ملحق شوند و در مقابل زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی ستاره‌های شیاطین سرخ از این تیم جدا شدند. آن ها در این مدت با بازیکنان زیادی هم گفت و گو داشته اند و همچنان قصد جذب بازیکن جدید دارند. ایوان پرسیچ که از اولین بازیکنانی بود که مد نظر شیاطین سرخ قرار گرفته بود احتمالا تا چندی دیگر به این تیم بپیوندد . همچنین شنیده شده که احتمال حضور بیل در این تیم بالاست البته نه در این فصل بلکه در تابستان

 منچستر سیتی

سران منچسترسیتی مانند ۲ فصل گذشته با قدرت پا به بازار نقل و انتقالات گذاشتند و توانستند در همان ابتدا با دنیلو، داگلاس لوئیز، کایل واکر، برناردو سیلوا، ادرسون، سمیر نصری، جو هارت و الیاکیم مانگالا قرارداد امضا کنند. اما مسئولان منچسترسیتی و گواردیولا همان طور که بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند در مقابل بازیکنانی مانند نولیتو، پابلو زابالتا، ویلی کابایرو، گائل کلیچی، خسوس ناواس، باکاری سانیا، انس اونال ، آرون و فرناندو موی از تیم آن‌ها جدا شدند.

آرسنال

آرسن ونگر مربی ماندگار توپچی‌های لندن مانند ادوار گذشته به سراغ بازیکنان جوان رفته است و با الکساندر لاکازت، سئاد کولاشیناچ و یوئل کمپل به توافق رسیده است. تیم بازیکن ساز آرسنال مانند سال‌های گذشته تعدادی بازیکن خوب خود را مثل وویچک شزنی و یایا سانوگو را از دست داد. همچنین شنیده شده که لوکاس پرز و سانچس هم قصد جدایی دارند.

لیورپول

مسئولان تیم لیورپول با اندرو رابرتسون، محمد صلاح و دومنیک سولانکه به توافق رسیدند و در مقابل سرمربی لیورپول تنها آندره ویزدم را برای فروش گذاشت . آخرین خبر از بندر لیورپول حاکی از آن است که ظاهرا کوتینیو با قیمت 100 میلیون یورو با کاتالان ها به توافق رسیده است.

لیگ اسپانیا

باشگاه‌های اسپانیایی به قدری از ستارگان فوتبال سود می‌برند که در این بازار بیشتر نقش فروشنده را بازی کرده اند که مهم ترین های آن ها خروج ستارگانی چون نیمار و موراتا از فوتبال اسپانیا بود.

بارسلونا

سران بارسلونا همیشه در بازار نقل و انتقالات خبر ساز بوده اند و امسال هم با مارلون، مونیر الحدادی، جرارد دلوفئو، توماس فرمالن، داگلاس و سرخی سمپر به توافق رسیدند و در مقابل جوردی ماسیپ، کریستین تیو ژرمی متیو را برای فروش گذاشته اند .

کاتالان ها چند روز پیش نیمار را در جنجالی ترین نقل و انتقال تاریخ به پاریسی ها فروختند و حالا برای جای خالی وی بازیکنانی چون ادن هازارد و کوتینیو را در نظر دارند. همچنین شنیده شده که ایگنو مارتینس مدافع تیم فوتبال سوسیداد با بارسایی ها به توافق رسیده است .

رئال مادرید

شاگردان زیدان پس از قهرمانی در لیگ برتر اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا توانستند بازهم به صدر برترین تیم‌های باشگاه دنیا بازگردند و با تئو هرناندز، دنی سبایوس، مارکوس یورنته، بورخا مایورال و خسوس وایخو به توافق رسیدند. سران باشگاه رئال مادرید بازهم نشان دادند به ستاره‌های خود متکی نیستند و به راحتی آن‌ها به فروش می‌رسانند و این بارهم دنیلو، آلوارو موراتا، په په، فابیو کوئنترائو، ماریانو دیاز، دیگو یورنته و خامس رودریگز را به تیم‌های دیگر منتقل کردند آن ها همچنین برای فروش بیل به تیم های انگلیسی از همین حالا اقدامات خود را آغاز کرده اند. شنیده شده که رئالی ها برای فصل آینده دیبالا را هم مد نظر دارند.

لیگ ایتالیا

باشگاه‌های ایتالیایی در چند روز گذشته بسیار خبر ساز بودند و نقل و انتقالات بزرگی را در این بازار انجام داده اند باشگاه‌هایی بودند که یوونتوس، میلان و اینتر حضور خوبی در این بازار داشته اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که در این فصل بار دیگر هیجان به فوتبال ایتالیا ، با توجه به حضور ستارگان جدید در این لیگ باز می گردد.

یوونتوس

یووه ای ها در این فصل بازیکنان خوبی چون داگلاس کاستا ، شزنی ، برنادسکی و دی شیلیو را جذب کرده اند و در طرف مقابل بازیکنانی چون بونوچی و دنی آلوز را از دست داده اند با این حال آن ها نشان دادند تیم خوبی دارند و باز هم به سراغ امره جان و متئو کواچیچ رفته اند.

میلان

مسئولان میلان ایتالیا با بازیکنانی نظیر لوکاس بیلیا، لئوناردو بونوچی، هاکان چالهان اوغلو، آندره سیلوا، متئو موساکیو، ریکاردو رودریگز، فرانک کسیه، آندرا کونتی، فابیو بورینی قرارداد امضا کردند. میلانی‌ها هنوز از ارائه پیشنهاد به بازیکنان مختلف و خرید دست نکشیده اند و در چند روز گذشته با آندره بلوتی البته برای یک نیم فصل به توافق رسیده اند آن‌ها همچنان به دنبال کالینچ و بنزما هم هستند.در مقابل بازیکنانی مانند متئو دی شیلیو، کیسوکه هوندا، ماریو پاسالیچ، جرارد دلوفئو، ماتیاس هرناندز، یورای کوچکا و آندرا پولی را از دست دادند. میلانی ها که بیشترین بازیکنان را در این بازار جذب کرده اند همچنان به دنبال بازیکنانی چون زلاتان ابراهیم اوویچ هستند.

اینتر

اینتری‌ها که برخلاف تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند. به تازگی سراغ بازیکنانی، چون اینیستا، کیتا بالده و وچینیو رفته اند. گفتنی است مسئولان اینتر با دنلیه پادلی، بورخا والرو و میلان اسکرینیار به توافق رسیده اند.در مقابل ژوان ژسوس، سفیر تایدر، جانر ارکین، فیلیپه ملو، خوان پابلو کاریزو، رودریگو پالاسیو، اور بانگا و جیانلوکا کاپراری از این تیم جدا شدند . آخرین اخبار از این تیم حاکی از آن است که آنخل دی ماریا از گرشنه های جدی این باشگاه محسوب می شود . در صورت که این انتقال صورت بگیرد پرسیچ راهی یونایتد می شود.

رم

مسئولان رم ایتالیا با گریگوری دیفرل، ماکسیم گونالونس، برونو پرس، ماریو روی، ژوان ژسوس، هکتور مورنو، فدریکو فازیو و ریک کارسدروپ قرارداد امضا کردند. رمی‌ها همچنان حضور قدرتمندی در این بازار نداشته اند، اما به دنبال بازیکنانی، چون ریاض محرز و کولاروف هستند.رمی ها بازیکنانی نظیر ، توماس فرمالن، کلمنت گرنیر و لئوناردو پاردس را از دست دادند و در آخرین اقدام خود به سراغ خوان ماتا رفته اند.