به گزارش مهر، امیر قلعه نویی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی و راه آهن اظهار داشت: راه آهن تیم بسیار خوبی است که همیشه خوب بازی کرده اما در دقایق آخر گل خورده ولی ما در این بازی به دنبال حداکثر امتیازات خواهیم بود تا شرایطمان در جدول بهتر از قبل شود.

وی افزود: من به علی دایی که یکی از بزرگان فوتبال ما است، خوشامد می گویم و می دانم که مردم تبریز قدرشناس هستند و در بازی با راه آهن، دایی را تشویق خواهند کرد.

قلعه نویی با اشاره به اینکه پیروزی تراکتورسازی در دیدار با راه آهن می تواند این تیم را به تیمهای دوم و سوم جدول نزدیک کند، یادآور شد: اگر بازی با راه آهن را ببریم، با ۲۶ امتیاز شرایط خوبی در جدول خواهیم داشت و فاصله مان با تیم های دوم و سوم کاهش خواهد یافت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص ساختار نه چندان خوب این تیم در خط دفاعی تصریح کرد: خودمان هم قبول داریم که هم در ساختار دفاعی و هم در خط دفاعی خوب کار نکرده ایم اما باید بگویم که موجوی ما همین است و باید با این موجودی بسازیم.

وی افزود: ما اکثر بازیکنان را در پستهای مختلف آزموده ایم و باید با همین نفرات تا نیم فصل ادامه دهیم. در نظر داریم نیم فصل با جذب چند بازیکن در پستهای مورد نیاز که هنوز نام آنها را اعلام نکرده ایم، نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

سرمربی تراکتورسازان با بیان اینکه تراکتورسازی در فصل جاری با فراز و نشیب به کار خود ادامه داده، تصریح کرد: این را می پذیرم که تیم ما امتیازاتی نیز که باید می گرفته را نگرفته و نسبت به ایده آل هایمان فاصله داریم اما باید بگویم که عملکرد این فصل تراکتورسازی بهتر از فصل قبل است.

وی با بیان این جمله که " من زبان تلخم و به همین خاطر ضرر کرده ام "، گفت: روحیات بنده اینگونه است که اول باید کاری را انجام دهم و سپس به تلویزیون بروم و در مورد عملکردم توضیح بدهم. من در اصفهان به هیچ برنامه ای نرفتم و به برنامه ۹۰ هم زمانی رفتم که کارم را در تیم استقلال انجام داده بودم.

قلعه نویی در خصوص احتمال حضور تیم تراکتورسازی در رقابتهای AFC کاپ عنوان کرد: حضور تراکتورسازی در این رقابتها می تواند هم به سود مردم تبریز و هم تیم تراکتورسازی و کادر فنی و بازیکنانش باشد و نمی تواند انگیزه ما برای کسب سهمیه آسیایی را در مسابقات لیگ برتر امسال کمتر کند.

تیم تراکتورسازی از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم راه آهن شهر ری خواهد بود.