پرسپولیس بهترین تیم ایران است

امیرحسین فشنگچی درباره شرایط نفت تهران، دیدار آینده با پرسپولیس، تقابل با تیم سابقش، مشکلات مالی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

امیدواری به کسب نتیجه خوب پرسپولیس

شرایط تیمی ما بد نیست. با اینکه خیلی دیر کارمان را در لیگ برتر شروع کردیم اما خداراشکر دو نتیجه خوب گرفتیم. یک برد و یک تساوی کسب کردیم و امیدوار هستیم تا مقابل پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیریم.

هنوز شرایط ایده آل نداریم

واقعیت این است کار ما در دو بازی گذشته بسیار سخت بود. هنوز از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط ایده آلی نداریم و واقعا همه بچه ها زحمت کشیدند و این موفقیت را رقم زدند. امیدوار هستم تا بتوانیم در آینده نیز روزهای خوبی را سپری کنیم.

بهتر از سوپر جام ظاهر می شویم

پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و بازی کردن مقابل این تیم بسیار سخت خواهد بود. با این حال ما نیز نسبت به بازی سوپرجام شرایط بهتری داریم و بازی بهتری انجام می دهیم. انشاءالله بتوانیم یک برد ارزشمند به دست آوریم و روز خوبی را سپری کنیم.

این بازی برای ما هیجان خاصی دارد

بالاخره هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی کرده، عرقی نسبت به این تیم دارد و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. علاوه بر من در تیم ما نفراتی مثل بنگر، نصرتی و حتی حمید درخشان در پرسپولیس حضور داشتند واین مسابقه برای ما هیجان خاصی دارد. با این وجود همه ما در نفت حضور داریم و سعی می کنیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

پست من با هاشم در نفت فرق دارد

پست بازی من با هاشم بیگ زاده در نفت فرق دارد. بیگ زاده در نفت مدافع راست است و من مدافع چپ. رقابت خاصی در این باره با هم نداریم اما در کل هاشم بچه خیلی خوبی است و در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

امیدوارم مشکلات مالی تا بازی با پرسپولیس حل شود

مشکلات مالی باشگاه نفت همچنان ادامه دارد. مسئولان باشگاه گفته اند طی روزهای آینده بخشی از مبالغ قراردادها را واریز می کنند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا قبل از بازی با پرسپولیس دغدغه دیگری نداشته باشیم.

می توانیم روزهای خوبی را برای نفت رقم بزنیم

شرایط نفت شرایط سختی است اما انسان به امید زنده است و همه ما تلاش می کنیم تا روزهای خوبی را برای نفت تهران رقم بزنیم. ضمن اینکه در دو هفته گذشته نیز خوب کار کردیم و می توانیم بهتر هم بشویم.