امیر قلعه نویی که تیمش در خانه با نتیجه مساوی یک بر یک مقابل راه آهن شهر ری متوقف شد، در جمع خبرنگاران افزود: زمانی که با سپاهان سه گل به این تیم زدیم همین تماشاگران شعار ''عیبی یوخ'' سردادند، اما نمی دانم امروز چه شد که تماشاگران به بازی خوب تیم اعتراض کردند.

وی، ابرازعقیده کرد: شاید اعتراض تماشاگران به این خاطربوده که تراکتورسازی پیش از من ۱۰ جام کسب کرده بوده و یا قهرمان مسابقات تخت جمشید شده بوده که من نتوانستم آنها را تکرار کنم.

قلعه نویی با ابراز رضایت از بازیکنانش و عملکرد آنها در بازی امروز گفت: بازیکنانم در بازی امروز با برنامه و خوب بازی کردند و اگر بدشانسی نمی آوردیم با اختلاف چهار و یا پنج گل برنده می شدیم.

وی با اعلام اینکه همیشه به نظر مردم احترام گذاشته است، افزود: مسوول فنی تیم من هستم و تا روزی که در این تیم باشم مسوول تمام مسایل فنی خواهم بود و تصمیم گیرنده نهایی من هستم.

سرمربی تراکتور سازی با قبول اینکه تیم در بازی های گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است، گفت: نتایج خوب در مقابل تیم های بزرگ، سطح توقع را بالا برده و خواسته هواداران طبیعی است اما در جایی که تیم خوب بازی می کند باید اذعان کرد و در جایی هم که تیم ضعیف عمل می کند، نباید به مردم دروغ گفت.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با توقف مقابل راه آهن شهر ری در هفته چهاردهم، ۲۴ امتیازی شد و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.