شاه ماهی پرسپولیس در انتظار تأیید AFC

بشار که همچنان برای نیروی هوایی بازی می‌کند، قرار است پس از دیدار هفته آینده تیمش به تهران بیاید تا تمرینات خود را با تیم پرسپولیس آغاز کند. در قرارداد این بازیکن ذکر شده که نمی‌تواند پیش از اتمام لیگ عراق به ایران بیاید و او منتظر است تا آخرین بازی‌‌اش را برای تیم فوتبال نیروی هوایی عراق انجام دهد. نیروی هوایی، در صورت پیروزی در این دیدار (مقابل الحِدود) به قهرمانی در رقابت‌های لیگ عراق دست پیدا می‌کند. با این تفاسیر، بشار رسن به دو بازی آینده سرخپوشان پایتخت مقابل نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد نمی‌رسد اما قرار است پیش از بازی رفت پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به تمرینات شاگردان برانکو اضافه شود.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «لیست بازیکنان تیم برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان را به AFC فرستاده‌ایم اما نتوانستیم نام بشار رسن را در این لیست اضافه کنیم. البته امیدواریم مسئولان کمیته اجرایی لیگ قهرمانان با ما همکاری کنند و اجازه بدهند بعد از دریافت ITC او از باشگاه نیروی هوایی، بشار را به لیست آسیایی‌مان اضافه کنیم.»

با این حساب اگر بشار به ایران بیاید و در تمرینات پرسپولیس هم شرکت کند فعلاً و تا پیش از اجازه قطعی AFC حق بازی در آسیا برای پرسپولیس را ندارد و تا وقتی کارت بازی او از سوی سازمان لیگ ایران صادر نشود، در لیگ برتر خودمان نیز نمی‌تواند به میدان برود. با این حال برانکو در انتظار بازگشت این بازیکن است و بشار نیز باید منتظر مجوز AFC برای همراهی پرسپولیس باشد.