زیدان: رونالدو به بازی با بارسلونا می اندیشد

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید پس از چهارمین قهرمانی تیمش در سوپرجام اروپا زبان به تحسین از تیم اسپانیایی گشود و درباره شرایط جدال تیره‌پوشان این بازی با منچستریونایتد سخن گفت.

زیزو اظهار داشت: کار بزرگی انجام دادیم.  از کسب این قهرمانی خوشحالم. در نیمه اول تماشایی و برتر از حریف بودیم اما منچستریونایتد در نیمه دوم کمی از کنترل ما روی توپ کم کرد و  بیشتر فشار آورد.البته با توجه به شرایط رقابت، این اتفاق کمی طبیعی به نظر می‌رسید. با کسب اولین جام فصل، دوره جدید را به بهترین شکل شروع کردیم.

او در ادامه افزود:  موفقیت‌های چند سال اخیر  نتیجه تلاش زیاد بازیکنان، کادر فنی و همه  اطرافیان تیم است.نیمکت‌نشین کردن رونالدو کار سختی نبود چون او فقط 3 جلسه با ما تمرین کرد و دیر از تمرینات بازگشت اما مهم بود که کنار تیم باشد و در دقایق پایانی به میدان برود. با این کار من، کریس در شرایط مسابقه قرار گرفت.در اواخر بازی او را وارد زمین کردم تا شرایط  رقابت آشنا شود. حال رونالدو خوب است و از حالا به بازی یکشنبه در سوپرجام اسپانیا با  بارسلونا می‌اندیشد.درباره ایسکو هم باید بگویم خوب بازی کرد و واقعا شایسته ماندن در تیم ماست.