واکنش مورینیو به  احتمال انتقال گرت بیل به منچستریونایتد

سرمربی منچستریونایتد پس از شکست 2 بریک تیمش مقابل رئال‌مادرید در سوپرجام اروپا به تحسین شاگردان بازنده خود پرداخت.

 او گفت: ما خوب بازی کردیم و نباید می‌باختیم چون گل اول حریف آفساید بود و باید با تصاویر ویدئویی مورد بازبینی قرار می‌گرفت. در این صورت بازی یک بریک می‌شد و جدال در وقت اضافه ادامه می‌یافت.هر 2 تیم می‌توانستند گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانند.در اواسط نیمه اول رئال مادرید و در اواسط نیمه دوم ما بر جریان رقابت تسلط داشتیم. در سایر دقایق، بازی متعادل بود. مقابل تیمی با بازیکنان فوق‌العاده تا تقریبا پایان بازی جنگیدیم و تلاش کردیم. نه کاملا تا پایان، بلکه تقریبا تا پایان!  به این دلیل می‌گویم تقریبا تا پایان چون از وقتی رونالدو وارد بازی شد، داور کمال احترام را برایش در نظر گرفت. هر گاه رونالدو می‌خواست ضربه آزاد بگیرد، داور بازی را متوقف می‌کرد و زمان تلف می‌شد. تیم من، رقیب را به مبارزه فرا خواند و واقعا جنگید. هر شکست با خودش یاس و ناراحتی می‌آورد اما ما ناامید نیستیم و به بازی روز یکشنبه در لیگ برتر انگلیس فکر می‌کنیم. 

آقای خاص در ادامه افزود: بازی فلینی، مثالی از روحیه تیمی بالای منچستریونایتد بود.پس از اینکه 2 بر صفر عقب افتادیم، لوکاکو از یک موقعیت خوب استفاده نکرد و پس از گل اول ما، راشفورد یک فرصت را به خاطر عکس‌العمل خوب ناواس هدر داد. فلینی با وجود آسیب‌دیدگی، خودش را در زمین نگه داشت.تا زمان ورود رونالدو به زمین واقعا خوب جنگیدیم. خوشحالم چون فقط یک بازی و یک جام را از دست دادیم، نه کل فصل را! فصل لیگ برتر پیش‌روی ماست و می‌توانم بگویم  بهتر از روزهای قهرمانی در فصل گذشته لیگ اروپا هستیم.لیگ برتر برای ما از روز یکشنبه آغاز می‌شود.

 او درباره ماجرای انتقال گرت بیل به منچستریونایتد اظهار داشت: رئال و سرمربی‌اش بیل را می‌خواهند و این بازیکن هم خواهان ماندن در باشگاه اسپانیایی است پس از نظر من این بازی تمام شده چون همه می‌دانند ستاره ولزی قطعا در برنابئو می‌ماند. چهارشنبه استراحت می‌کنیم و از پنج‌شنبه تمریناتمان را از سر می‌گیریم.از اینکه سرمربی چنین تیمی هستم، خوشحالم. چند روز پیش به شاگردانم گفتم که در تمام طول دوران مربیگری‌ام هیچ‌گاه تا این اندازه بازیکنان تیمم را دوست نداشته‌ام.یکشنبه اولدترافورد پشت ما و چشم انتظارمان است.