بازهم شکایت از باشگاه استقلال

مجید غلام نژاد بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال طی 2 روز گذشته با ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرد تا همانند کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان بتواند برای دریافت مطالباتش اقدام کند.  

پس از شکایت غلامپور از استقلال به afc ، این بازیکن نیز یک نسخه از این نامه را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد و به این ترتیب این باشگاه موظف است تا تاریخ 31 آگوست یعنی همان 9 شهریور با مجید غلام نژاد توافق کند.

غلام نژاد با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت:طی مکاتباتی که با afc انجام دادم در نهایت شکایتم به باشگاه استقلال ارسال شده و خواهان دریافت مطالباتم هستم.

گفتنی است، این بازیکن حدود 3 سال پیگیر مطالباتش از باشگاه استقلال است.البته نکته قابل توجه این است که مدیران فعلی باشگاه پاسخگوی او نبوده و بدین ترتیب غلام نژاد مجبور به تهدید و شکایت باشگاه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

با وجود قراردادی که غلام نژاد طی سال 92_93 با استقلال داشته اما این بازیکن در باشگاهش وضعیت نامشخصی داشته و همه این مسائل باعث شده تا غلام نژاد برای دریافت طلب 804 میلیون تومانی اش راه شکایت از استقلال به afc را در پیش بگیرد.