حریفان از پرسپولیس می ترسند

رضا شاهرودی درباره دیدار روز پنجشنبه سرخپوشان پایتخت مقابل نفت تهران گفت: حال و روز پرسپولیس آنقدر خوب است که به نظرم می تواند به راحتی از سد نفت تهران بگذرد. نفت تهران نتایج خوبی در دو هفته گذشته گرفته است اما فکر می کنم نتواند مقابل تیم پر قدرت پرسپولیس شانسی داشته باشد.

وی در ادامه راجع به سبک بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: حریفان از پرسپولیس می ترسند. همین موضوع می تواند به نفع این تیم باشد. آنها خیلی خوب و دقیق بازی را می توانند پیش ببرند. چونکه حریفان پرسپولیس کاملا از آنها می ترسند و همین ترس باعث می شود برنامه هایشان را با کمترین نقص اجرا کنند.

شاهرودی درباره اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هیچ شناختی روی مدیران جدیدی که به باشگاه آمده اند ندارم اما امیدوارم بتوانند با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی های مناسب مشکلات پرسپولیس را به حداقل برسانند.

وی در پایان راجع به گل نزدن های مهدی طارمی تصریح کرد: این بازیکن مثل سال گذشته در تمرینات بدنسازی حاضر نبود. وقتی کسی از لحاظ بدنی مشکل داشته باشد طبیعی است که نمی تواند عملکرد ایده آلی داشته باشد. فکر می کنم برانکو برای همین است که به طارمی بازی می دهد تا خیلی زود در ترکیب تیمش جا بیفتد. بازیکن قابلی است و مطمئن باشید خیلی زود می تواند گلزنی کند.