پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس را چه کسی بر تن می کند؟

آلساندرو دل‌پیرو، کاپیتان و مهاجم سابق تیم فوتبال یوونتوس که در دوران بازیگری‌اش در این تیم پیراهن شماره 10 را به تن می‌کرد، این پیراهن را به پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی راه‌راه‌پوشان تورین تقدیم کرد.

باشگاه یوونتوس عصر دیروز اعلام کرده بود که پیراهن شماره 10 این تیم که تا دو سال پیش در اختیار پل پوگبا بود، به دیبالا خواهد رسید و حالا این اتفاق رخ داده است.

دل‌پیرو با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر خطاب به دیبالا نوشته است: موفق باشی پائولو دیبالا. مانند یک یوونتوسی واقعی از این پیراهن لذت ببرد و ما را هم به وجد بیاور!

دیبالا هم در پاسخ به پیام اسطوره بیانکونری نوشت: از تو واقعاً ممنونم. پوشیدن پیراهنت افتخاری بزرگ است. اگر یک دوئل برای زدن ضربات ایستگاهی میان شماره 10‌های برگزار شود، همه چیز عالی‌تر هم خواهد بود.

دل‌پیرو و دیبالا از مدت‌ها پیش اعلام کرده‌اند که دوست دارند برای زدن ضربات ایستگاهی با یکدیگر رقابت کنند و جان لوئیجی بوفون، سنگربان یوونتوس هم با ایستادن درون دروازه، قاضی دوئل آنها باشد.

دیبالا سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست و از آن زمان تا کنون پیراهن شماره 21 را به تن می‌کرد. به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای خرید این بازیکن آرژانتینی، یوونتوس پیراهن شماره 10 را به او تقدیم کرد تا اهمیت این بازیکن ملی‌پوش را به بانوی پیر ثابت کند.

پیش از دیبالا، بازیکنان مانند عمر سیووری، میشل پلاتینی، روبرتو باجو، آلساندرو دل‌پیرو، کارلوس توس و پل پوگبا پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن کرده‌اند اما فصل گذشته با رفتن پوگبا به منچستریونایتد، این پیراهن بر قامت هیچ یک از بازیکنان یوونتوس ننشست.