کارت‌های بی‌دلیل مهاجمان پرسپولیس

ضعف عمده تیم برانکو، عصبانیت بازیکنان این تیم است. برانکو در این چند فصل، از بازیکنان نه چندان خوش‌اخلاق ولی باهوش زیادی بهره برده است. هر چند که فصل به فصل در کنار حفظ کیفیت فنی تیمش، سعی در بهبود اخلاقی پرسپویس هم داشت. ولی همچنان عصبانیت در این تیم موج می‌زند. 

آمار کارت‌های دریافتی بازیکنان پرسپولیس، صحتی است بر این موضوع. در دو فصل اخیر، همیشه بازیکنان تهاجمی پرسپولیس بیشتر از بازیکنان دفاعی این تیم با کارت داور جریمه شده‌اند. کارت‌هایی که علاوه بر دلایلی چون شبیه‌سازی و حضور مستمر در پرس تیمی، به دلیل بداخلاقی بازیکنان هم بوده است. 

در همین فصل، تا به حال بازیکنان پرسپولیس چهار مرتبه با کارت داور جریمه شدند. جالب است که هنوز هیچ مدافع یا هافبک دفاعی این تیم کارتی نگرفته‌اند. علی علیپور مهاجم، دو بار با کارت زرد داور جریمه شد که در نهایت منجر به اخراجش از زمین بازی شد. کارتی که منجر به اخراج علیپور از زمین شده بود، به دلیل رفتار غیرورزشی‌اش به او داده شد. علیرضا بیرانوند هم تنها بازیکن خاطی پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی بود. بیرانوند در دقیقه ۹۳ به دلیل درگیری با بازیکن تراکتورسازی کارت گرفت و دلیل فنی نداشت. 

در دیدار پرسپولیس مقابل نفت تهران هم محسن مسلمان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد. کارتی که به دلیل درگیری‌اش با کامدار به او نشان داده شد. یک کارت دیگر برای بازیکن تهاجمی پرسپولیس، و باز هم به دلیلی به غیر از مسائل فنی. بازیکنان پرسپولیس اگر زودتر به فکر کنترل رفتار خشن‌شان نیافتند، شاید در روزهای دشوار پرسپولیس مجبور به تنها گذاشتن این تیم شوند.