به مشکلات مالی توجه نمی کنیم

محسن مسلمان پس از پیروزی سه بر صفر نفت تهران در ورزشگاه تختی گفت: بازی قابل قبولی ارائه کردیم و توانستیم به یک برد شیرین دیگر دست پیدا کرده و با ۹ امتیاز به صدر جدول بازگردیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که این روند را در هفته های آتی هم ادامه دهیم تا بتوانیم مقابل حریفان مان به پیروزی دست پیدا کنیم.

مسلمان در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی تان برطرف شده است یا خیر، گفت: ما به مشکلات مالی کاری نداریم و تنها هدف مان موفقیت در لیگ است تا بتوانیم به یک قهرمانی دیگر دست پیدا کنیم.

وی در خصوص دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در شرایط بدنی ایده آل هستیم و تمام تمرکزمان را بر روی بازی های لیگ قهرمانان گذاشته ایم تا در آن بازی ها به پیروزی رسیده و قهرمانی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در اواسط بازی با فرشاد احمدزاده درگیری لفظی پیدا کردید، گفت: فرشاد برادر کوچک من است و چنین مسائلی در تیم پرسپولیس وجود ندارد و همه با هم برادر هستیم و تنها به موفقیت تیم مان فکر می کنیم.

مسلمان درباره اینکه تماشاگران همچنان از دخانیات در طول بازی استفاده می کنند، گفت: این موضوعی نیست که من بخواهیم درباره آن صحبت کنم خودتان هم می دانید که صد سال نیاز به زمان داریم تا فرهنگ سازی شود تا هواداران سیگار نکشند.

وی در پایان تاکید کرد: از هواداران مان می خواهیم چه در تختی و چه در ورزشگاه آزادی در کنار ما باشند، ما را حمایت کنند زیرا حمایت آنها ما را به بازی های بهتر و نتایج چشم گیر تر امیدوارتر می کند.