افسوس تارتار از گل نشدن پنالتی تیمش

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان گفت:‌ ابتدا یادی کنیم از قاسم حدادی‌فر و آرزو می کنم خیلی زود برگردد. بچه های ما فوتبالی بازی کردند که مستحق پیروزی بودیم.

تارتار گفت: از اصفهان خاطرات خوبی دارم. هر چند که ما امروز در این دیدار توانستیم سپاهان را تحت فشار قرار دهیم و مستحق پیروزی بودیم و حتی پنالتی‌مان از دست رفت ضمن اینکه سپاهان هم تیم خوبی است. 

وی گفت: سپاهان در دفاع بازیکنان جدیدی را جذب کرده و دروازه‌بان اصلی‌اش را هم نداشت آنها امسال تغییرات زیادی داشتند و بازیکنان خوبی گرفتند هر چند کرانچار هم کارنامه مشخصی داشت. ما نیز در هر سه بازی فصل جاری خوب عمل کردیم ضمن اینکه من سال گذشته با این تیم بودم و با توجه به آنکه 60 درصد از ترکیب قبلی را حفظ کردیم با فضای تیم آشنا هستم و بازیکنان نیز با نظر من آشنا هستند. بازیکنان جدید ما نیز در این دیدار خوب عمل کردند و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی پارس جنوبی تأکید کرد: در پست دروازه‌بانی خیلی حساس است و 50 درصد یک تیم را دروازه‌بان تشکیل می‌دهد و 50 درصد دیگر را 10 نفر دیگر ضمن اینکه دروازه‌بان جدید سپاهان که پنالتی هم گرفت نشان داد گلری‌ آینده‌‌دار است، از سوی دیگر فروزان از دروازه‌بان‌های خوب ماست و ما امسال روی آن حساب کردیم هر چند که با اضافه شدن حامد نورمحمدی این موضوع خیلی به ما کمک کرده است.

تارتار در مورد تعویض‌هایش در این دیدار گفت: ما به دنبال  اهداف خود بودیم و سه بازیکنی که به زمین رفتند شناخت خوبی از هم داشتند ما با این تعویض‌ها دنبال گل تساوی بودیم که خدا را شکر به این خواسته هم رسیدیم.