اعتراض شدید سرپرست سپاهان به تیم داوری

مهدی اخوان سرپرست سپاهانی ها پس از کسب تساوی در دیدار برابر پارس جنوبی، با اعتراض شدید به داوری این دیدار گفت: متاسفانه داور دیدار اخیر اشتباهات زیادی داشت، اشتباهاتی که در نهایت به تیم ما آسیب رساند، اتفاقاتی در این بازی افتاد که همه ما را اذیت کرد، رنگ پیراهن  مان را مشخص کرده بودیم اما روز بازی رنگ پیراهن مان را عوض کردند، وقتی می‌خواستیم یک بازیکن را به زمین بفرستیم به من می‌گویند اسم این بازیکن در لیست نیست ولی وقتی بررسی کردیم مشخص شد نام او در لیست وجود دارد و همین چیزها است که اعصاب ما را بهم می‌ریزد. بعد هم می‌گویند معذرت می‌خواهیم ولی معذرت‌خواهی که فایده‌ای ندارد. به هر حال گذشت و بازی تمام شد.

او در رابطه با پنالتی برای حریف گفت: ما فیلم صحنه پنالتی را به ناظر بازی نشان دادیم، در این فیلم کاملاً مشخص است که پنالتی اعلام شده درست نیست. این صحنه نه پنالتی بود و نه اخراج داشت و کمک داور اشتباه کرد. وقتی می‌خواهم حرفی بزنم می‌گویند از شما توقع نداریم، چرا از من توقع ندارند؟ من باید بنشینم تا حق تیمم تضییع شود؟ جواب این هواداران را چه کسی می‌دهد؟

او ادامه داد: در ابتدای بازی باید یک ضربه پنالتی روی ساسان انصاری به سود سپاهان اعلام می‌شد. یا من اشتباه می‌کنم یا شما و اگر من اشتباه کرده باشم با من برخورد می‌شود و اگر داور اشتباه کرده باشد هم باید با او برخورد شود. قبول دارم که پارس جنوبی خوب بازی کرد و وقتی سپاهان ۱۰ نفره شد به ما فشار آورد، اما اشتباهات داوری صد درصد روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود.