خط و نشان بازیکن سپاهان برای تیمهای لیگ برتری

تیم سپاهان در سومین بازی خود در لیگ هفدهم هم نتوانست پیروز شود تا شرایط سختی برای این تیم رقم بخورد. سعید آقایی، مدافع سپاهان درباره تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: شرمنده هواداران و کادر فنی شدیم، آنها خیلی برای ما زحمت می کشند و امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره دو دروازه بان جوان سپاهان مقابل پارس جنوبی گفت: ما دو جوان خوب و با اخلاق در درون دروازه داریم، امیدواریم بیشتر به آن ها ارزش داده شود.

مدافع سپاهان با اشاره به پنالتی که برای پارس جنوبی گرفته شد، بیان کرد: اشتباه داوری شاید از نظر خیلی ها کوچک باشد اما برای کسی مثل صدقیان می تواند آینده فوتبالش را به خطر بیندازد. در صحنه اعلام پنالتی تعجب کردم و هرچه به داور گفتیم اشتباه می کنی قبول نکرد. شما می بینید که در نیمه اول پنالتی را برای ما نمی گیرد و تیم را بدبخت می کند.

آقایی در خصوص پاس گلی که به شاهین ثاقبی داد اظهار کرد: من وظیفه ام را انجام دادم، به سپاهان آمده ام تا به این تیم کمک کنم، رفته رفته گل هم می زنم و در آخر پایش بیفتد، جانم را هم برای سپاهان می‌دهم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده سپاهان مقابل ذوب آهن عنوان کرد: ذوب آهن تیم بزرگی است ولی ما محکوم به برد هستیم و همه تلاشمان را می کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم، شاید هم قسمت این باشد که اولین پیروزی ما مقابل ذوب آهن اتفاق بیفتد.

آقایی ادامه داد: بازیکنان ذوب آهن دو یا سه سال است که در کنار یکدیگر بازی می کنند و تغییر زیادی نداشتند اما سپاهان تغییرات زیادی داشته و احتیاج به زمان داریم تا هماهنگ شویم. فارغ از تمام این مسائل باید نتیجه بگیریم چراکه به تیمی آمده ایم که هوادارانش به قهرمان شدن عادت دارند و باید به گونه ای بازی کنیم که هفته به هفته دل هواداران را شاد کنیم.