مشکلات مالی پرسپولیس حل می شود؟

حمیدرضا گرشاسبی درباره شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: خیلی کوچکتر از آن هستیم که درباره عظمت چنین مردانی صحبت کنیم و کار آنها آنقدر ارزشمند بوده که وصف ناپذیر است. این شهدا پهلوانان و قهرمانان واقعی هستند که در دوران جوانی و درحالیکه تازه تشکیل زندگی خانوادگی داده‌اند خود را وقف مردم و وطن خویش می‌کنند تا ما راحت و با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

وی درباره شرایط این‌روزهای پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم در حال حاضر خوب بوده و سه برد متوالی را در سه هفته نخست لیگ بدست آورده‌ایم. کادرفنی و بازیکنان همه تلاش خود را برای موفقیت تیم و رضایت هواداران انجام می‌دهند اما انتظار این است تا کمک‌های مالی به باشگاه با تاخیر نبوده و هرچه زودتر بخش بزرگی از تعهدات خود را در قبال اعضای تیم انجام دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: سلطانی‌فر، داورزنی و اسپانسر باشگاه دغدغه دارند تا شرایط مالی خوبی برای تیم ایجاد شود و بازیکنان و کادرفنی شارژ شوند. باید طوری رفتار کرد که مسائل مادی برای بچه ها مهم نباشد و باید با امکانات حداقلی مثل شهید حججی بجنگند و دل مردم را شاد کنند. ما هم در باشگاه دغدغه داریم تا مشکلات مالی را حل کرده و به تعهدات مالی خود عمل کنیم و به امید خدا این مشکلات بزودی حل می‌شود.

گرشاسبی تاکید کرد: بخش عمده بدهی باشگاه پرسپولیس مالیاتی است که وزیر ورزش دنبال تخفیف و تعویق آن است. بدهی ژوزه و دستیارانش هم بخش عمده دیگری از بدهی‌هاست که باید هرچه زودتر پرداخت شود. همه اعضای هیئت مدیره برای حل این مشکلات باید یکدست بوده و همه تلاش خود را انجام دهند و این طور نیست که 2 عضو اقتصادی هیئت مدیره به تنهایی بتوانند کاری انجام دهند. همه ما در هیئت مدیره درباره مشکلات فعلی باشگاه بویژه مسائل مالی مسئول هستیم و باید هماهنگ عمل کنیم.

وی ادامه داد: خیلی از این مشکلات مربوط به گذشته است اما باید حل شود باید تلاش کنیم تا تعهد جدید ایجاد نکنیم تا اگر روزی از باشگاه رفتیم این تعهدات بر گردن نفرات بعدی نیفتند.