اشتباه سازمان لیگ برتر در اعلام تعداد میزبانی پرسپولیس

فتاحی اظهار داشت: در آماری که روز گذشته منتشر کردیم به اشتباه بازی پرسپولیس و سیاه جامگان را بدون تماشاگر اعلام کردیم در حالی که بازی هفته اول استقلال و نفت تهران بدون تماشاگر برگزار شده بود.

فتاحی تصریح کرد: اشتباه صورت گرفته فقط در مورد تعداد میزبانی های پرسپولیس صورت گرفته است و در مورد اختصاص مبلغ بلیت فروشی به باشگاه پرسپولیس اشتباهی رخ نداده است.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره اعتراض پرسپولیسی ها به کاهش  تعداد تماشاگران این تیم بیان کرد: ما هیچ وقت رقم دقیق تماشاگران پرسپولیس را اعلام نکردیم و فقط بیان کردیم که تماشاگران پرسپولیس نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

او درباره اینکه اظهارات طاهری مبنی بر 8 میلیارد بدهی سازمان لیگ به پرسپولیس گفت: مبلغ بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس 4 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است که 2 میلیارد صرف هزینه های جانبی شده و 2 میلیارد و 200 هزار تومان به پرسپولیس رسیده که این مبلغ هم از بدهی این باشگاه کسر شده است.

فتاحی بیان کرد: سازمان لیگ در بحث بلیت فروشی به باشگاه پرسپولیس بدهی ندارد و فقط در بخش تبلیغات محیطی همه تیمها به خصوص پرسپولیس طلب دارند.