شکست بانوان ملی پوش والیبال در دومین رقابت آسیایی

تیم ملی والیبال بانوان ایران در تنها دیدار خود در مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف استرالیا رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

مائده برهانی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، نگار کیانی، مینا روستا و نگار کیانی ترکیب شروع کننده تیم ایران در ابتدای این بازی بودند.

شاگردان اکرم قهرمانی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران از همان ابتدا نبض این بازی را در دست گرفتند و ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به پایان رساندند.

در ست دوم، بازی دو تیم ایران و استرالیا پایاپای پیش رفت تا اینکه در پوئن 17 استرالیا دو امتیاز متوالی به دست آورد و فاصله خود را با تیم ایران سه امتیازی کرد و این نتیجه نیز تا پایان بازی حفظ شد و ست دوم 25 بر 22 به سود این تیم شد.

در ست سوم دریافت های اشتباه بازیکنان ایران و سرویس های خوب بازیکنان استرالیا برتری تیم حریف را رقم زد. اگرچه در میانه های این ست تیم ملی والیبال ایران سعی کرد خودش را به استرالیا نزدیک کند، با این حال و با توجه به اینکه امتیازهای زیادی را از دست داده بود، ست را با نتیجه 25 بر 20 به حریف واگذار کرد تا دو بر یک در ست شماری عقب بیافتد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران ست چهارم را نیز 25 بر 22 به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا در مجموع سه بر یک مغلوب استرالیا شود.

تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا و به دلیل پیروزی مقابل مالدیو در مرحله نخست این رقابت ها، در جایگاه دوم گروه H قرار گرفت و در مرحله سوم این رقابت ها برای کسب عنوان نهم تا دوازدهم به مصاف تیم نخست گروه G می رود.