پیش بینی مربی مشهور درباره قهرمانی پرسپولیس

رسول کربکندی در خصوص دیدار تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط 2 تیم مساعد است اما ذوب‌آهن تیم دست نخورده‌تری است و به همین دلیل هماهنگی بیشتری هم دارند اما سپاهان در نقطه مقابل بالاترین تغییر را داشته و تا اینجای لیگ هم امتیازهای زیادی کسب نکرده است. مربیان 2 تیم تغییر کرده‌اند و نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: نتایج دربی بعضی اوقات غیرواقعی رقم می‌خورد و به دلیل حساسیت بالایی که در این بازی‌ها وجود دارد باید انتظار هر نتیجه‌ای را بکشیم. هر 2 تیم پتانسیل کسب امتیاز این بازی را دارند اما ذوب‌آهن شرایط بهتری دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در مورد امتیازگیری این 2 تیم در هفته‌های بعد گفت: 2 الی 3 هفته بعد عیار تیم‌ها مشخص می‌شود و الان قابل پیش‌بینی نیست ولی ذوب‌آهن به دلایلی که گفتم راحت‌تر می‌تواند در بالای جدول حضور داشته باشد. سپاهان هم نفرات زیادی گرفته و انتظارها را بالا برده است و اگر نتیجه نگیرد زیر فشار قرار می‌گیرد.

کربکندی در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده که هدفش قهرمانی است، گفت: امکان قهرمانی ذوب‌آهن وجود دارد. در فوتبال ایران اتفاقات سخت به راحتی انجام می‌شود. در لیگ برتر امسال پرسپولیس و ذوب‌آهن شکل تیمی بهتری دارند و می‌توانند قهرمان باشند.