برانکو رکورد قطبی را می شکند؟

هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر امروز با برگزاری فقط یک دیدار در استادیوم آزادی آغاز می‌شود. جایی که پرسپولیس صدرنشین باید به مصاف حریف خودش سیاه‌جامگان برود. بازی از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این دومین بازی است که قرمزها در تهران پذیرای حریف خود هستند. تیم برانکو این فصل را مانند فصل گذشته از همان ابتدا قدرتمند آغاز کرده است. قرمزها بعد از تساوی پارس‌جم مقابل سپاهان با ۹ امتیاز به تنهایی صدرنشین هستند و می‌توانند با برد مقابل تیم مشهدی با روحیه بسیار بالایی به مصاف الاهلی در یک‌چهارم لیگ‌قهرمانان بروند.

در مقابل تیم اکبر میثاقیان فصل را کمی متفاوت آغاز کرده است. سیاه‌جامگان چهار امتیازی است و در رده هفتم قرار دارد. رتبه‌ای که کمی با آن غریبه است اما میثاقیان و شاگردانش سعی دارند دیگر در موقعیت خطر فصل گذشته قرار نگیرند. آنها آخرین بازی خودشان را به فولاد واگذار کردند و حالا کار سختی برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس در تهران دارند.

ترکیب پرسپولیس برای این دیدار هم به نظر مانند بازی قبل باشد. البته در این شک وجود دارد که دوباره زوج علی‌پور - طارمی در ترکیب قرار خواهند داشت یا منشا جای یکی از این دو را می‌گیرد. در دیگر پست‌ها همه چیز مثل قبل خواهد بود. سیدجلال حسینی هم دوباره کار را از روی نیمکت دنبال می‌کند. ضمن اینکه دقایقی مانده به اعلام لیست هجده نفر، کمال کامیابی‌نیا به طرز عجیبی خط خورد. برانکو در این رابطه در کنفرانس خبری گفت که کمال از وضعیتش راضی نیست اما به هیچ وجه حاضر به جدایی او نیستیم. در نهایت شب گذشته هافبک پرسپولیس جلسه‌ای با برانکو داشت و به نوعی کدورت بین‌شان رفع شد. اما هنوز مشخص نیست که او به لیست برخواهد گشت یا خیر؟

پرسپولیس با برد در این مسابقه می‌تواند یک رکورد خوب را هم ثبت کند. تیم افشین قطبی آخرین پرسپولیسی بود که سه هفته ابتدایی لیگ را برد. تیم برانکو حالا این آمار را تکرار کرده و در تلاش برای گذشتن از این رکورد است.