واکنش دایی به بازی مالکانه تیم منصوریان

علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا سومین سالگرد مهدی نفر را تسلیت می گویم. یک بازی حساس با استقلال داریم. مطمئنم که این بازی برای هر دو تیم حساس خواهد بود. 

وی افزود: با توجه به اینکه میزبان این بازی هستیم به هیچ عنوان نمی خواهیم امتیاز از دست بدهیم. تیم ما رفته رفته هماهنگ تر می شود و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. بازیکنان من آمادگی خوبی دارند و برای سه امتیاز بازی می کنند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مطمئن باشید بازی خوبی خواهد بود.

علی دایی در مورد اینکه استقلال در چند بازی اخیر مالکانه عمل می کند و آیا شما برای این موضوع برنامه دارید گفت: بارسلونا هم در تمام بازیهایش مالک توپ است اما فقط مالکیت ملاک نیست. ما روی این موضوع کار کرده ایم و برای سه امتیاز مبارزه خواهیم کرد. هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد که ما روی هر دوی آنها کار کرده ایم. 

وی در واکنش به ویدئویی که از او پخش شده بود گفت: من اعتقاد قلبی ام را گفتم. در این دنیا تنها کسانی که شایسته هستند تا دست شان را ببوسیم فقط پدر و مادر هستند و دیگر هیچکس ارزشش به اندازه پدر و مادر نیست. من حرف دلم را زدم. اگر می دانستم فیلمبرداری می کردند صحبت نمی کردم اما واجب بود این موضوع را به آن نوجوان بگویم که پدر و مادر با ارزش ترین های دنیا هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اظهاراتی که میناوند داشته است گفت: هر کسی مسئول صحبت های خودش است و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما عکس العمل هایی که در فضای مجازی صورت گرفته است نه شایسته فرهنگ ما ایرانی هاست و نه اینکه در هیچ جای دنیا اتفاق می افتد. اگر میناوند اظهار نظر کرده و هواداران هم توهین کرده اند چه ربطی به پسر و خانواده اش دارد. 

وی ادامه داد: میناوند نباید اینطور صحبت می کرد. چه دلیلی داشت که آن مجری اصرار داشت میناوند در مورد رحمتی و منصوریان صحبت کند. چرا این همه اصرار داشت؟ او اصلا نباید این کار را می کرد. این کار اصلا درست نبود. اگر میناوند صحبت کرده است باید با خودش کار داشته باشند نه خانواده اشت. این فرهنگ غلطی است که باید اصلاح شود.

علی دایی در مورد بدهی باشگاه ها و گرفتن مجوز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اینها را باید از مدیران بپرسید نه از من. کار بنده فنی است و نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. سایپا فاصله چندانی با حرفه ای شدن ندارد. باید تلاش کنیم که این اتفاق بیفتد.