هواداران پرسپولیس اجازه حاشیه سازی ها را ندهند

حسین بادامکی درباره تساوی یک - یک سیاه‌جامگان برابر پرسپولیس، تعویضش در این دیدار، حواشی بازی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

در مورد بازی صحبت کن.

ما با بهترین تیم ایران بازی داشتیم. نتایج پرسپولیس در سه بازی گذشته نشان می‌دهد که این تیم چه تیم قدرتمندی است. وقتی در ابتدای بازی گل خوردیم، در اعتمادبه‌نفس بازیکنان تأثیر گذاشته بود، اما خدا را شکر اواخر بازی نتیجه را جبران کردیم. ارزش این یک امتیاز بعدها مشخص می‌شود.

چرا موقعیت ابتدای بازی را تبدیل به گل نکردی؟

احتمال گل شدن آن موقعیت خیلی زیاد بود، اما ضربه آخر را کم جان زدم. البته دروازه‌بان پرسپولیس هم توپ را به خوبی گرفت. من کمی بی‌دقت ضربه را زدم و بدشانسی هم آوردم.

آیا همین مسئله در روحیه‌ات تأثیر گذاشت؟

بی‌تأثیر نبود، چون بعد از این موقعیت، یک توپ آمد روی دروازه ما و تبدیل به گل شد. پرسپولیسی‌ها هم خوب فشار آوردند و اجازه ندادند نزدیک دروازه‌شان شویم.

آیا از تعویضت ناراحت شدی؟

نه، چطور؟

چون با تعجب به تابلوی تعویض نگاه کردی؟

مشکلی بابت این چیزها ندارم!

پرسپولیس در جریان درگیر یکسری حواشی شد و تماشاگرانش علیه مهدی طارمی جبهه گرفته و به تشویق منشا پرداختند. نظرت در این مورد چیست؟

پرسپولیس تنها می‌تواند از خودی‌ها ضربه بخورد. شرایط برای نتیجه گرفتن این تیم در آسیا مهیاست. تیم پرسپولیس در حساس‌ترین موقعیت خود قرار گرفته است و امیدوارم در آسیا افتخارآفرینی کند، اما این اتفاق‌ها برای پرسپولیس خوب نیست. به خصوص برای طارمی که عملکردش در یکی دو سال گذشته گویای همه چیز است. باید اجازه دهند او با آرامش کارش را انجام دهد. هواداران پرسپولیس در این چند ساله آنقدر حمایت کرده‌اند که تیم نتیجه گرفته است. آنها نباید اجازه دهند برخی افراد انگشت‌شمار برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کنند.

این احساس را پیدا کردی که طارمی به منشا پاس نمی‌دهد؟

اصلاً چنین چیزی ندیدم. هیچ بازیکنی پیدا نمی‌کنید که به بازیکن کناری خود پاس ندهد. این سوءتفاهم‌ها حاصل شیطنت‌های افرادی است که نمی‌خواهند پرسپولیس نتیجه بگیرد.

چرا پرسپولس در نیمه دوم بازی را شُل گرفت؟

ما بهتر شدیم و خوب بازی کردیم. پرسپولیسی‌ها موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما واکنش‌های خوب دروازه‌بان ما مانع گلزنی این تیم شد.