حرفهای منصوریان سراب بود!

محمد مومنی در مورد نتایج اخیر این باشگاه گفت: استقلال این روزها حال و هوای خوبی ندارد و نتایج خوبی به دست نمی آورد. با توجه به صحبت هایی که از سرمربی تیم در ابتدای فصل شنیده بودیم می بینیم که آن برنامه ها و حرف ها مثمر ثمر واقع نشده و بازیکنانی که به تیم اضافه شده اند هنوز آماده نیستند.

مومنی در ادامه افزود: با وجود مربی خارجی برای بدنسازی می بینیم که بیشتر در نیمه اول استقلال حرکات خوبی دارد اما در نیمه دوم که پای آنالیز وسط می آید طراوت کافی در استقلال دیده نمی شود.

وی در ادامه در مورد اعتراض هواداران به کادر فنی گفت: طرفداران استقلال ناراضی هستند ما هم مثل منصوریان به آنها حق می دهیم اما آقای منصوریان باید راهکار بدهد. به هر حال همه تیم ها مقابل استقلال بسته بازی می کنند و این طبیعی است اما منصوریان باید در طول هفته برنامه های مختلفی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: به مراتب تیم پارسال در نیم فصل دوم تیم بهتری از امسال بود، آنها جوان بودند و جویای نام و برنامه های سرمربی تیم را ارائه می کردند اما این برنامه ها امروز باید برای بازیکنان نامدار استقلال بهتر برنامه ریزی شوند و نوع و شکل برخورد سرمربی هم باید با این بازیکنان متفاوت باشد و کلاس بالاتری داشته باشد و در شان این بازیکنان که تمرینات و تاکتیک های زیادی را دیده اند باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر استقلال می خواهد از این مهلکه بیرون بیاید باید کار بیشتری انجام دهد چون با این وضعیت هر لحظه ممکن است پایه های مدیریتی استقلال به لرزه درآید. تشویق دایی توسط هواداران استقلال مفهوم داشت و پیام خوبی برای استقلالی ها نبود.

مومنی در ادامه افزود: حرف های منصوریان در ابتدای فصل تبدیل به سراب شده است و برای خروج از این سراب سرمربی و مدیران تیم باید برنامه ریزی بهتری داشته باشند و متد مدرن تری را اجرا کنند و طرفداران را راضی کنند.