رحمانی: من از همه جهات فولادی ام و قلبم با این تیم است

بختیار رحمانی بازیکن پیکان بعد از برد تیمش برابر فولاد در شرایطی که پیراهن فولادخوزستان را بر تن کرده بود، گفت اول اینکه بگویم پیراهن را از ایمان گرفتم که از همه لحاظ خیلی دوستش دارم. در مورد فولادی بودن هم باید بگویم که من از همه جهات فولادی ام و قلبم با این تیم است. 


وی در مورد بازی ادامه داد: خدا را شاکرم که سه امتیاز را گرفتیم و موفق شدم گل تیمم را  بزنم و پیکان را از این شرایط بیرون آوردم. برای فولاد نیز آرزوی موفقیت دارم.


  
رحمانی در مورد درگیری ایجاد شده و وساطت خودش می گوید: هواداران می گفتند یکی از بازیکنان تیم به آنها توهین کرده و به همین دلیل ناراحت بودند؛ حق هم داشتند، چون این همه راه آمده اند ولی من با آن بازیکن هم که صحبت کردم، گفت که توهینی نکرده است. 


او درباره نرفتن به سمت نیمکت فولاد در ابتدای بازی افزود: کسانی  به سمت  نیمکت فولاد رفتند که مربیان قبلیشان آن جا بودند، هیچ کدام از مربیان من روی نیمکت فولاد نبودند.


رحمانی درباره ناراحتی اش از مدیر عامل باشگاه فولاد اظهار داشت: این مسائل مربوط به گذشته است. همین امشب به رختکن فولاد رفتم و همه چیز را برای شریف گفتم. در اهواز با احساسات من بازی شد. برای پورموسوی آرزوی موفقیت دارم.