نظر یک پرسپولیسی درباره تعویض های برانکو و وضعیت منصوریان

محمود کلهر در خصوص تساوی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان گفت: پرسپولیس عالی بازی کرد، این تیم توانست با یک بازی منطقی شکست را با تساوی ارزشمند جابجا کند. ترکیبی که برانکو برابر دیدار الاهلی عربستان فرستاده بود کمی نیاز به تغییر داشت و با تعویض‌هایی که انجام داد که به موقع هم بودند، توانست یک امتیاز ارزشمند را از الاهلی عربستان کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: غیبت کمال کامیابی نیا کمی دست برانکو را بسته بود اما او توانست با آوردن منشا، بشارسن که هر دو در این دیدار تأثیرگذار بودند، بازی را در اختیار گرفته  تا بتواند گل های خورده را جبران کند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: همانطور که قبلاً هم گفته بودم خط دفاعی الاهلی کارایی لازم را نداشت و قرمزپوشان می توانند در دیدار برگشت از نقاط ضعف تیم استفاده کرده و بازی را به نفع خود به پایان و به دور بعد صعود کنند.

کلهر در خصوص اتفاقات دیدار استقلال برابر پدیده مشهد هم گفت: با توجه به اینکه من در دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده ام، مشکلات آنها را به خوبی می شناسم. سال گذشته هم استقلال در اوایل فصل نتایج خوبی کسب نکرد اما رفته رفته این تیم به شرایط آرمانی رسید و توانستند تا نایب قهرمانی لیگ هم پیش بروند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برکناری منصوریان می تواند کمک موثری به استقلال کند اظهار داشت: با شناختی که سرمربی استقلال از بازیکنانش دارد و با تعداد بیشتری از آنها هم در سال گذشته کار کرده، برداشتن او در این برهه کار درستی نیست و اعتقاد دارم او به همراه دستیارانش می تواند در تعطیلاتی که به خاطر اردوی تیم ملی در پیش است می تواند شروع خوبی در لیگ داشته باشد.

کلهر در پایان و در خصوص پرتاب بطری و سنگ به سوی علیرضا منصوریان تأکید کرد: باید فکر اساسی برای سکوهای ورزشگاه های ایران کرد، به نظر من بدترین رفتار را برخی از هواداران با منصوریان کردند اگرچه این رفتار ناشایست در فوتبال ما همیشه وجود داشته اما باید هواداران مدیریت شوند و با فرهنگ سازی ای که انجام می گیرد دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایند و زشتی در تمام ورزشگاه های کشورمان نباشیم.