سورپرایز بارسلونا در هفته دوم لالیگا به هواداران

بارسلونا امشب (شنبه) از ساعت 20:45 به وقت تهران در هفته دوم لالیگا میهمان آلاوس خواهد بود تا برای کسب دومین پیروزی متوالی‌اش در فصل جدید تلاش کند.

بارسایی‌ها در حالی به خانه رقیب‌شان در فینال جام حذفی فصل گذشته می‌روند که بعد از شنیدن خبر خوشحال کننده‌ای مانند موفقیت در جذب عثمان دمبله، حالا دو نیروی تازه نفس دیگر هم به ترکیب‌شان اضافه شده است.

به گزارش مارکا، آندرس اینیستا، هافیک و کاپیتان آبی‌واناری‌ها که هفته اول سوپرجام اسپانیا را از دست داده بود، می‌تواند به میدان برود و علاوه بر او نام پائولینیو، هافبک برزیلی که به تازگی به بارسا پیوسته هم در فهرست 18 نفره این تیم قرار گرفته است.

مهمترین غایبان بارسلونا در سفر به خانه آلاوس رافینیا و لوئیس سوارس هستند که به دلیل مصدومیت هنوز نمی‌توانند پا به توپ شوند، ضمن اینکه آردا توران، لوکاس دینیه، مارلون سانتوس، منیر الحدادی، داگلاس و توماس فرمائلن هم همگی در فهرست 18 نفره قرار نگرفته‌اند.

در لیست 18 نفره بارسلونا نام مارک آندره تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارس، اینیستا، مسی، ماسچرانو، پائولینیو، دئولوفئو، پاکو آلکاسر، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، آندره گومس، آلیکس ویدال و اومتیتی.