پیروزی پر گل شاگردان جواد نکونام

سرمربی خونه به خونه می‌گوید برنامه‌اش برای این تیم دو ساله است و در فصل نخست قولی برای رساندن خونه به خونه به لیگ برتر نداده است.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در چارچوب هفته سوم لیگ دسته یک توانست صبای قم را در بابل با ۴ گل در هم بکوبد. جواد نکونام که سرمربی خونه به خونه است، با این پیروزی پرگل نخستین برد دوران سرمربی‌گری‌اش را به دست آورد.

او پس از این دیدار درباره بازی اظهار کرد: من این برد را به مردم بابل تبریک می‌گویم. آن‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد. ما با تمام وجود در خدمت این مردم هستیم. من در مدت کمی که در بابل حضور داشتم سعی کردم تفکراتم را در تیم پیاده کنیم. کار سختی است ولی باید سعی کنیم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد تا به خواسته‌هایمان نزدیک شویم.

سرمربی خونه به خونه افزود: متاسفانه وقت زیادی هم نداشتیم. ما دوران آماده‌سازی خوبی نداشتیم و باید این شرایط را بهبود ببخشیم. با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، پیش از آمدن به اینجا نسبت به آن‌ها شناختی پیدا کردم و بعد تصمیم گرفتم به خونه به خونه ملحق شوم. با توجه به برنامه دو ساله‌ای که برای خونه به خونه داریم، تلاش می‌کنیم اول برای شهر بابل تا آخرین لحظه بجنگیم و در وهله دوم بتوانیم به جوانان این شهر خدمت کنیم و فوتبالی که مد نظرمان هست را به آن‌ها آموزش دهیم تا بتوانیم نتیجه اصلی یعنی لیگ برتری شدن را کسب کنیم.

نکونام درباره نخستین تجربه‌اش بر روی نیمکت به عنوان سرمربی (نکونام در بازی قبلی مقابل مس کرمان روی سکو حضور داشت) که با پیروزی پرگلی همراه شد، گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان تمام کارهایی که من از آن‌ها خواستم را انجام دادند. آن‌ها واقعا بازی خوبی انجام دادند. بازیکنان‌مان هیچ جای تفکر برای برنامه دیگری در این بازی برای ما نگذاشتند. خوشبختانه آن‌ها در نهایت با ۴ گل بازی را پیروز شدند. نکته مهمی که وجود دارد این است که آن‌ها باهوش هستند و با تمرکز کار می‌کنند. این برد برای آن‌هاست چون تمام تلاشش را آن‌ها انجام دادند.

او درباره داربی هفته آینده مازندران مقابل نساجی قائمشهر  اظهار کرد: به هر حال این دیدار داربی است. امیدوارم این بازی یک بازی خوب توام با موفقیت باشد. ما در این هفته روی تیم نساجی کار می‌کنیم. امیدواریم بازی برای ما شرایط خوبی داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی خونه به خونه با بیان اینکه هیچ قولی به مسئولان این تیم در رابطه با رساندن خونه به خونه به لیگ برتر نداده است گفت: من تنها قول دادم که با تمام وجود، کار و تمرکزم را برای خونه به خونه بگذارم. امیدوارم تیم بتواند نتیجه بگیرد و بتوانیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم. من تمام تمرکزم این است که تیم پیشرفت کند. این قولی است که می‌توانم به مردم و مسئولان بدهم. قطعا در انتهای برنامه ۲ ساله این تیم، لیگ برتری است.